1 Laatst bewerkt door Lovecakes (24-06-2010 17:05)

Onderwerp: Tip! 'Sugar graft gun'' Alleen dan goedkoop:)

*Bewerkt: Na alle reacties toch maar niet gekocht, blijkt zo'n rotding te zijn! Ben blij dat ik erachter kwam.. Dan liever een gewone sugargun!, Jamie....

Hoi!

Net ff gezocht naar een goedkope sugargraft gun, (20 euro = beetje  veel voor de hobby's) En heb net bij Pipoos er een gevonden (eigenlijk voor fimo) Maar ziet er goed uit voor 14,95. Evt. verzendskosten= 4,00 .
Valt zeker mee! Er zitten 19 disks bij (= meer dan de sugarcraft)
Tips en ervaring meer dan welkom, dan overweeg ik het eerst!
site:
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=09216

Groetjes Lovecakes(Jamie)

Groetjes Jamie> een leuke hobby bakster uit Den Bosch

Re: Tip! 'Sugar graft gun'' Alleen dan goedkoop:)

Heb je hem ook al gebruikt? Want als het goed is, is die klein-gun veel zwaarder in gebruikt en de craftgun is ook nog ergonomischer en logischer voor je hand om kracht te zetten.  :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Geloof me, als je deze een paar keer gebruikt hebt dan wens je écht dat je die €5,00 meer had uitgegeven aan een sugargun....
Ik heb mijn kleigun dan ook redelijk vlot weer verkocht  :cool:

Groetjes Melanie

4

Voor die paar euro meer zou ik toch doorsparen voor de sugargun. :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

het spijt me dat ik het zeggen moet maar dat is echt een vreselijk ding!!!  :Y

ik had hem nog liggen van de fimoklei maar heb toch echt heeeeeeeeeel snel de sugar gun gekocht  :lol:

6

Ik heb ze allebei.............en mijn voorkeur gaat uit naar:

de sugarcraftgun, wat een verademing is dat zeg na 3 keer proberen met het kleipistool......... :Y

7

Ik heb hem ook pas gekocht via een bekende veilingsite, (via een tip) koste mij 9,95 incl. verzenden vanuit engeland geloof ik.
Ik vindt hem wel wel handig, even in de magnetron leggen en het duwen gaat veel gemakkelijker.
Achterop deze verpakking stond dat hij ook voor cake decoratie bestemd is, dus dat zit wel goed.
Maar weet ik wat te vragen voor verjaardag next jear, een "echte" gun.
Als je net begint kost een beetje uitzet toch ook al veel bijelkaar he.

8

Pooh schreef:

Voor die paar euro meer zou ik toch doorsparen voor de sugargun. :Y

:Y  :Y

Esther1980 schreef:

Ik heb hem ook pas gekocht via een bekende veilingsite, (via een tip) koste mij 9,95 incl. verzenden vanuit engeland geloof ik.
Ik vindt hem wel wel handig, even in de magnetron leggen en het duwen gaat veel gemakkelijker.
Achterop deze verpakking stond dat hij ook voor cake decoratie bestemd is, dus dat zit wel goed.
Maar weet ik wat te vragen voor verjaardag next jear, een "echte" gun.
Als je net begint kost een beetje uitzet toch ook al veel bijelkaar he.

Ik heb dezelfde ook gekocht bij het Crea Weekend in Rijswijk.
Heb er tot nu toe nog geen vervelende ervaringen mee gehad.
Ik heb er €12,50 voor betaald en dacht bij mijzelf ik ga die eerst eens proberen voordat ik een sugargun voor €25,- ga aanschaffen...

Je ziet dat de kwaliteit wel wat minder is, maar ach ben ook een beginner en moet toch ergens mee starten, toch?? :)

Er is altijd wel een reden voor taart...
www.taartendaan.hyves.nl

10

Voor die 6 euro extra (14,95 + 4,- verzendkosten is 18,95), zou ik toch voor de sugar gun gaan.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

11

Wat een tips! Ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb!! Ik woon vlak bij pipoos, maar ga hem dus mooi niet kopen. Dan in Juli maar een gewone , bij yourcakeshop.com ..  Zonder verzendskosten(= dichtbij)

Groetjes!

Groetjes Jamie> een leuke hobby bakster uit Den Bosch

12

Ik heb voor 2 euro een 50 cc spuit gehaald bij de apotheek, fondant erin even in de magnetron en hoppa..............perfect !! :Y

13

Die had ik uit het doktesrkoffertje van ons dochtertje gevist :) maar met het klei pistool kan je ook nog andere leuke versiersels maken ipv. alleen lijntjes. Tja eerst maar eens kijken hoevaak ik dat ding gebruik, heb al zoveel op mijn verlang lijstje staan....

14

helaas wist ik dit te laat. kinderen hebben er nu een leuk klei-ding bij. nu ik toch ook de "echte" heb............wat een verademing. ga voor iets duurder maar hij is het zeker waard.

15

Ik vind ze eigenlijk allebei maar niks. Het kleiding niet (ik heb zo'n groene, duw je je vingers kapot mee) en de 'echte' niet, het duurt eeuwen eer er 1 cm sliert uit komt. Ofwel ligt het aan mij..

Ik heb het kleiding van Pipoos ook en ben er toch wel blij mee.  Een volgende keer zou ik toch de sugarcraft kopen. Toch wat meer bedieningsgemak.

17

Verleidelijke taarten schreef:

Toch wat meer bedieningsgemak.

en voedselveilig....  :think:

groetjes Tirza     

18

Helaas ook te enthousiast dat ding van Pipoos gekocht......  :(

Smile and the world smiles back to you!
Liefs Mo

19 Laatst bewerkt door karine (27-06-2010 21:52)

Kristien schreef:

Ik vind ze eigenlijk allebei maar niks. Het kleiding niet (ik heb zo'n groene, duw je je vingers kapot mee) en de 'echte' niet, het duurt eeuwen eer er 1 cm sliert uit komt. Ofwel ligt het aan mij..

... het ligt aan jou Kristien  :lol:  :lol:  :lol:    :think:  :+

20

karine schreef:
Kristien schreef:

:Y  :+

groetjes Tirza     

21

karine schreef:
Kristien schreef:

Dan kom ik eens naar jou voor een demonstratie, Karine  :P