1 Laatst bewerkt door nikita14 (27-06-2010 17:26)

Onderwerp: Een paar vraagjes over bc-mix en bc 1:1

Hoi allemaal ,
Ik heb even een vraagje over bc. Mijn kinderen vinden de bc 1:1 niet zo heel erg lekker Ik had hem als vulling gedaan met vanille smaak er door heen maar ook dit vonden ze niet lekker :nooo (ik wel :9 ) Ik gebuik dit ook voor het afsmeren maar nu lees ik hier over bc-mix kan ik deze ook gebruiken om af te smeren en is deze als ik er smaakje door heen doet (slagroom ofzo) ook in de vriezer te bewaren?  :think:  Ook wilde ik eens met witte chocopasta gaan werken wat is hier allemaal lekker bij denken jullie en doen jullie dit door de Bc-mix? :D
groetjes ina

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

Re: Een paar vraagjes over bc-mix en bc 1:1

BC1:1 is ook niet bedoelt als vulling, maar alleen voor afsmere. omdat je kans hebt dat als je met BCmix afsmeert je marsepein/.fondant smelt.
hoewel velen hier er wel mee afsmeren, evt met iets minder water.
BCmix kan je in de vriezer bewaren.
en ja er kunnen smaakjes door, maar slagroom? Daar gaat je marsepein/fondant van smelten als je daarmee afsmeert.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Dat je marsepein/fondant gaat smelten als je met slagroom afsmeert daar zijn denk ik de meningen over verdeeld.
Ik heb het regelmatig gedaan en is nooit gesmolten.
Zeg ik er wel bij......ik smeerde echt de dag zelf dat ik de taart nodig had af.

Maar sinds ik BCmix heb ontdekt gebruik ik alleen dat nog maar.

BC zelf maken vindt ik zelf niet lekker.
Daar kreeg ik altijd bij te horen dat hij zo zoet was.

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

4

De webshop verkoopt patidess slagroom, ideaal om door de bc-mix te mengen.Zelf heb ik deze smaak nog niet geprobeerd, maar wel al een paar andere smaakjes van patidess en die vind ik allemaal lekker :9