1

Onderwerp: M'n 1e cupcakejes

Nou eens kijken of het me lukt om een foto te plaatsen. Komt van hyves af, is ook webadres dus zou moeten kunnen dacht ik zo...

Alles cakejes zijn versiert met gekleurde glazuur en de bruine natuurlijk met cacao. Verder versiert met minimarshmellows en decoreerstiften, meer had ik niet in huis :)
De rode zijn ongevuld omdat niet iedereen hier vulling lust. De groene zijn gevuld met botercreme met een beetje citroenaroma en de chocoladegeglazuurde zijn gevuld met botercreme met een beetje sinaasappelaroma.
Ze waren errug lekker en met het weinige wat ik had vind ik ze nog wel grappig geworden.

http://94.100.123.134/1000450001-1000500000/1000460101-1000460200/1000460168_5_EByZ.jpeg

Re: M'n 1e cupcakejes

grappig hoor!
vond je het leuk om te doen?

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Ja heel leuk! Had in november ook al spinnencakejes gemaakt voor de traktatie van de oudste. Dat waren gewone cakejes, ook met rode en groene glazuur, volgestrooit met chocoladehagelslag,dropveters als poten en smarties voor de ogen. WAs een lekkere kliederboel hihi.
Maar dit is wel echt mijn ding hoor, kan ook niet wachten tot ik mn spulletjes heb.

4

super! :thumb: