26

Re: Stapeltaart voor Jordan

Aaaaaah wat een poepie!!!! Zooo lief met al die kleine beestjes... super schattig voor zo'n klein meisje :)
En geweldig, die reactie van de moeder :lol:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

27

O ik vind hem geweldig zeg!
Heb je foto's ook even in het groot bekeken...SU-PER!

28

Ook een WAUW van mij, hij is prachtig. Mijn dochtertje heet ook Jordan, laat ze hem maar niet zien!?!?!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

29

super, super prachtig! Leuk ook hoe je die letters hebt gedaan.
Astrid

30

wat een werk zeg !!!!! Ik vind de zeemzoete kleurtjes prachtig , niet te fel maar juist goed voor een

31

wat een top taartje. Lief.

32

PRACHTIG LARA!!!!!!
Ik ga hem zeker bij mijn favotaarten zetten.
Helemaal goed en die man van jou is een echte kanjer :lol: :Y :D
Mooie beestjes je bent een topbakster!!!!( en Julio natuurlijk)

Pluk de dag!

33

Wat een schatje!!!!
Geweldige kleuren, lieve beestjes, en gave vlinders!
Een mega projekt moet dit zijn geweest, je ziet de uren aan werk er zeker van af!

Angelique

34

Lara wat ben jij bezig de laatste tijd! Al weer zo'n prachtige taart en wat goed van je dat je er zoveel leuks op hebt geknutseld dat iedereen ook wat extra's op zijn stukje erbij kan krijgen!
Gelukkig dat je de boel nog op tijd kon redden toen het mis dreigde te gaan... extra werk, maar heeeeel veeeeel eer van dat werk! Een dikke 10 verdiend!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

35

Leuk! Echt een vrolijke, frisse, gezellige meidentaart!

Groetjes Ingrid :+

36

Leuk leuk leuk met al die bloemen en die beestjes. Prachtig weer!

37 Laatst bewerkt door riteke (10-08-2007 21:24)

WAUWIE wat een dot van een taart Lieffffffff. Je had het laast over het feit dat wij zulke "leuke opdrachten" krijgen. Nou deze mag er ook zijn hoor. Leef je uit zou ik zeggen :D  Prachtig heel fantasierijk en superkleuren.  Die lieve kleine hartjes bloemetje en slakjes. Je ondekt telkens iets nieuws.  Om heel blij van te worden :D
En even geen geslijm hoor maar dat idee van die regenboogvlindertje...Briljant bedacht (en uitgevoerd natuurlijk ;))

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

38

Indrukwekkend mooi !

39

Allemaal weer bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!! Zo vergeet je gelijk hoeveel werk het was en wat er allemaal mis ging ;) :-D De moeder van Jordan belde me nog, het was een groot sukses, alle kindjes tevreden met hun beestje en ze is helemaal enthousiast met het idee zelf taarten te gaan maken dusse... we krijgen er weer een verslaafde bij hier :-D

@Maaikelove: de uitstekende bloemetjes is de margrietjes plunger (niet die gigantische maar dat setje van 3 of 4 en daar de grootste van), ik heb ze in een schilderspalletje (speciaal voor de taarten hoor ;) ) laten drogen, dan worden ze zo lekker bol..
@ Carina: ja perfectionisch, zucht... en weinig geduld, zucht.... altijd strijd hier bij mij binnen ;) :-D
@Juul: de bolle hartjes; gewoon marsepein vrij dik uitrollen, huishoudfolie stukje erop en dan met de mini hartuitstekers uitsteken, er kan een puntje bovenop komen maar dat gewoon even wegwrijven terwijl het folie er nog op zit.
@Tom poes: :O :O dank je wel Yvon, wat een complimenten zeg.....
@Riteke: jaaa uitvoeren is ook heeeel belangrijk ;) :-D :lol:

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

40

Heel mooi Lara, je slakjes zijn te schattig om op te eten. :D

41

Helemaal toppie!!

42

Helemaal geweldig!!!!  :thumb: