Onderwerp: Aparte naam..
Voor Mïami- Jeje wordt vandaag een kraamfeest gehouden en de gasten mogen gaan genieten van deze 2 taarten;
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Aparte naam..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor Mïami- Jeje wordt vandaag een kraamfeest gehouden en de gasten mogen gaan genieten van deze 2 taarten;
Hoe verzin je zo'n naam !
Je moest zeker wel 2x vragen naar de spelling
Maar de taarten zijn harstikke mooi hoor!
Práchtige taarten en zeker een aparte naam, ik vraag me af hoe die uitgesproken moet worden?!
De taarten zijn snoezjes!
Prachtige taarten! En idd een aparte naam...
Aan de taart te zien is het een jongen, maar ik vind de naam best meisjes achtig, Wel een beetje zielig voor het kind
Mooie taart!
Je taarten zijn erg mooi!
(heeft niks met de taart te maken maar, vraag me wel af of er een verhaal zit achter de naam, hij is idd heel apart)
Prachtige taarten, maar hele aparte naam inderdaad . Is het nu een jongen of een meisje? Aan je taarten te zien een jongen maar als ik op de naam af ga zou ik gokken op een meisje.
Zoveel mensen zoveel smaken!!!
Ik vind je taart prachtig! Mooie zachte kleuren ook!
Wat mooi dat de kleuren zo rustig zijn en de taart toch zo vrolijk!
mss dat hij in Miami verwekt is en ze dachten, laten we er maar een puntje extra op zetten.
Prachtige taarten hoor!
leuk hoor. k vind alleen zo'n weinig overgang tussen de taarten. wat voor maten heb je gebruikt?
Vind ze geweldig mooi !!!
Aparte naam dat is het minste wat je kan zeggen ....maar je taarten zijn weer
heel mooi deze combinatie!!!!
mooie taart!
mooi en apart!
Prachtige taarten, maar hele aparte naam inderdaad
. Is het nu een jongen of een meisje? Aan je taarten te zien een jongen maar als ik op de naam af ga zou ik gokken op een meisje.
Het is een jongen hoor.
leuk hoor. k vind alleen zo'n weinig overgang tussen de taarten. wat voor maten heb je gebruikt?
De maten zijn 25 en 20. Vind het zelf eigenlijk mooier als er dan nog een 15 rond opstaat. Eigenlijk zou het een stapel van 4 hoog worden (15,20,25 en 30) maar gezien de hitte en het feit dat hij nog vervoerd moest worden, wilde de klant geen risico nemen en hebben we besloten er 2 gelijke stapels van te maken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Aparte naam..