Dat moet je nooit zeggen hoor, alle begin is moeilijk!
En mijn taartjes fotografeer ik natuurlijk altijd van de mooiste kant
Biscuit gebruik ik nooit, want dat vind ik niet lekker.
Ik heb het laatst wel eens geprobeerd, omdat ik het fijn vond om te weten hoe dat werkt.
Als je je biscuit invriest en ongeveer een uurtje voor aanvang eruit haalt is het heel makkelijk te snijden.
Als je hem wilt vullen kun je het beste de bovenkant even apart bewerken, anders ga je teveel op je taartje duwen en zakt de vulling hier en daar wat weg.
Cake vul ik altijd met 5 à 6 dunne laagjes vulling, dus daar kun je ook gewoon je wavy doorheen snijden als het ware.
Verder is een goeie crusting bc erg belangrijk. Ik maak altijd de wilton bc, gewoon te vinden op hun site. Aan de zijkant gewoon een crumbcoat, bovenop wat dikker.
De bovenkant moet goed bedekt zijn, en overal evenveel. Dan even laten crusten, dan kun je met je hand de bc mooi strak in vorm duwen. Een beetje kloppen met je vingers zeg maar...
Als je hem in twee etappes wilt bekleden, moet je je wel goed bewust ervan zijn dat het een hele lelijke taart is, totdat je de sierrandjes erop zet 
Dan eerst de zijkant bekleden en de fondant rechtop laten staan. Even wat harder laten worden, dan kun je heel makkelijk met een scherp mesje de wavy's strak uitsnijden bij de rand.
Succes!!