1

Onderwerp: Mijn Draakje voor de TT BBQ

De titel zegt het al, een draakje voor de TT BBQ.

(wel een beetje afgeraffeld  :o )

Geïnspireerd door.......Mjam taart zomer 2010!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A3DGKU44.jpg

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

2

Re: Mijn Draakje voor de TT BBQ

Pretty!
Leuke uitstraling van het draakje en die gouden bol is prachtig..en dan nog die verrassende bloemenlaag eronder  :D

Mag ik je foto en het voorbeeld 'lenen' voor ooit?  :D

3 Laatst bewerkt door Doran (26-06-2010 21:43)

Wat een schatje met die hartjes zo, helemaal geen 'enge' draak :P moet een beetje aan zwelgje denken ;)

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

4

Wodan schreef:

Pretty!
Leuke uitstraling van het draakje en die gouden bol is prachtig..en dan nog die verrassende bloemenlaag eronder  :D

Mag ik je foto en het voorbeeld 'lenen' voor ooit?  :D

Wauw wat een snelle reactie!

Ja, hoor je mag hem opslaan! Ik voel mij gevleid.

5

mooie taart hoor..!!

Groetjes Laura

6

heel leuk ga het draakje ook maken uit de Mjam

7

Hey die is leuk geworden. Ik ga hem van de week maken, neefje wordt 3jaar. Vraagje heb je marsepein of rolfondant gebruikt? Ik doe nog niet zo lang boetseren en in de Mjam staat dat ze rolfondant hebben gebruikt, maar ik heb wel 2 kilo marsepein nog liggen :S Maakt dat uit (met dit weer)??

wat een super taart.  :thumb:  :thumb:  :thumb:

carpe diem

9

uhm..mag ik zo brutaal zijn om te vragen naar een foto van de zijkant en de achterkant?  :D

10

Mag ik hem ook opslaan ? Die draakjes van jullie zijn zo ontzettend lief ! Ik ben echt een watje, zou hem nooit kunnen opeten.  :lol:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

11

O ja, vroeg ik me ook nog af, waar is hij precies afgeraffeld, want dat zie ik echt niet. Hij is gewoon heel mooi.  :thumb:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

12

Hij is heel erg leuk geworden  :thumb:

Groetjes, Krista

13

Marielleke schreef:

Hey die is leuk geworden. Ik ga hem van de week maken, neefje wordt 3jaar. Vraagje heb je marsepein of rolfondant gebruikt? Ik doe nog niet zo lang boetseren en in de Mjam staat dat ze rolfondant hebben gebruikt, maar ik heb wel 2 kilo marsepein nog liggen :S Maakt dat uit (met dit weer)??

Ik had ook geen fondant meer in huis, helemaal opgemaakt bij de Dora taart van mijn nichtje.
Dus ik heb het draakje helemaal van marsepein gemaakt. Vind ik zelf eigenlijk ook fijner werken, het is niet zo zacht al fondant (ook al doe je het met tylose). Ik heb geen last van het warme weer gehad.
Succes en wel de foto plaatsen!!

14

Wat een schatje zeg :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

15 Laatst bewerkt door Nicolet (27-06-2010 08:16)

Wodan schreef:

uhm..mag ik zo brutaal zijn om te vragen naar een foto van de zijkant en de achterkant?  :D

Hier een foto van de kant genomen, dan zie je gelijk dat de taart afgeraffeld is, hij is zo schreef als maar kan, de bloemen rand er even snel opgespoten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BJYNAUGF.jpg
Verder heb ik geen foto's van de taart. Maar een hele goed how to staat in de MJAM taart Zomer 2010!!

16

AlexandraB schreef:

Mag ik hem ook opslaan ? Die draakjes van jullie zijn zo ontzettend lief ! Ik ben echt een watje, zou hem nooit kunnen opeten.  :lol:

Natuurlijk mag je hem opslaan. Een goed how to staat in de Mjam taart zomer 2010!

17

Nicolet schreef:
Marielleke schreef:

Ik had ook geen fondant meer in huis, helemaal opgemaakt bij de Dora taart van mijn nichtje.
Dus ik heb het draakje helemaal van marsepein gemaakt. Vind ik zelf eigenlijk ook fijner werken, het is niet zo zacht al fondant (ook al doe je het met tylose). Ik heb geen last van het warme weer gehad.
Succes en wel de foto plaatsen!!

ik heb hem een poosje terug ook gemaakt.. maar ook gewoon van marsepein hoor!! ging prima!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

18

hij is echt leuk he dat draakje! leuk ook met die hartjes in zijn hand..
verder is het taartje ook schattig!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk