26

Re: [FEEDBACK] Wil jullie mening, want ik baaaaaaal zo !!!

ik vind em geweldig en de zijkant ziet eruit alsof het zo bedoeld is! Dus maak je geen zorgen, succes met je taart van vandaag!

groetjes van Mireille

27

hilarisch gewoon! Hopelijk gaat het beter met je kies die je niet meer hebt... en vond het bruidspaar dit net zo leuk als ik.
Ik zie de zijkant ook.. dat had ik persoonlijk anders gedaan, maar ik vermoed dat je dit zo hebt gedaan om oneffenheden en scheurtjes te verbergen en dus goed opgelost!
de tekst vind ik echt grandioos!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

28

Lot schreef:

hilarisch gewoon! Hopelijk gaat het beter met je kies die je niet meer hebt... en vond het bruidspaar dit net zo leuk als ik.
Ik zie de zijkant ook.. dat had ik persoonlijk anders gedaan, maar ik vermoed dat je dit zo hebt gedaan om oneffenheden en scheurtjes te verbergen en dus goed opgelost!
de tekst vind ik echt grandioos!

Was niet voor een bruidspaar hoor, maar voor een vriend die jarig was.
Tja, die zijkant vond ik dus ook zo vreselijk, maar het was zo gescheurd dat ik IETS moest, dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt...... maar..... hij vond de taart geweldig en de rest ook  :thumb:

ik vind hem super.

carpe diem

30

Ik vind hem super!!

Groetjes Bianca.

31

Ik vind 'em erg leuk! En met zo'n bovenkant kijken ze waarschijnlijk niet eens maar naar de rest... :thumb: