Onderwerp: Onze eigen themabruidstaart (eigen idee, maar niet zelf gemaakt)

Op 28 mei zijn we getrouwd en een bruidstaart mocht natuurlijk niet ontbreken. Ik durfde het zelf niet aan om gelijk onze eigen taart te maken, maar we hebben wel een moodboard gemaakt voor de banketbakker om duidelijk te maken hoe wij de ideale taart voor ons zagen.

Thema is Holland-Oostenrijk, omdat mijn man half-Oostenrijks is en we ook Oostenrijkse accenten terug wilden laten komen tijdens de bruiloft. Vandaar dus de geboetseerde topper, vlaggen en de tulpjes en edelweisjes.

Hij was gevuld met Zwitserse room (2x) & frambozenjam en hij was superlekker. We hebben er veel complimenten voor gehad.

http://i843.photobucket.com/albums/zz351/cake-and-kisses/bruidstaartAnneliesenGerolf.jpg

De taart kwam bij een banketbakker in 's Gravenzande vandaan.

Twee prachtige knulletjes in huis; da's pas échte rijkdom!

2

Re: Onze eigen themabruidstaart (eigen idee, maar niet zelf gemaakt)

nou hij heeft wel onwijs zijn best gedaan zeg! leuke details!

3

origineel zeg :D

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

4

Ik vind het een hartstikke leuke taart én gelukkig was ie nog hartstikke lekker ook!
Toch moet ik eerlijk  bekennen dat ik hier van "niet professionele" medebaksters strakkere en mooier uitgevoerde taarten zie langskomen dan deze die door een banketbakker is gemaakt, maar goed, dat zie ik ook bij mijn plaatselijke banketbakkers, dan kijk ik wel es in de etelagen/vitrine en.. :think:  maar goed...zij kunnen er ook nit de tijd en aandacht aan besteden die "wij" eraan besteden, dat zou neit te betalen zijn.

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

@ Liekie: Geeft niet hoor. Ik weet wat je bedoelt, het had inderdaad verfijnder gekund. Maar zoals je zegt hebben zij minder tijd dan wij. De feestlocatie werkt samen met deze banketbakker, vandaar onze keuze voor hem.

Eigenlijk wel goed dat het boetseerwerk niet perfect was, want dan zou familie en vrienden bij het aanschouwen van de taarten die ik maak zeggen "sorry, maar je bruidstaart was mooier"  :P   :lol:

Twee prachtige knulletjes in huis; da's pas échte rijkdom!