1

Onderwerp: Waar kan ik Kenny accessoires kopen?

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen, het zit zo ik heb een Kenny MX270 al 8 jaar maar vanochtend ging mijn whisk klopper kapot :s , weet iemand hier waar ik een nieuwe kan bestellen.
Ik heb over al gezocht en ook via de zoek machine hier op de forum maar ik kan nergens info vinden :nooo 
Dus ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen  :) 

Hope to hear from you soon  :Y

Jacqueline

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

2

Re: Waar kan ik Kenny accessoires kopen?

als je contact opneemt met kenwood kunnen ze je verder helpen

Groetjes Nathalie

3

Bij de handyman... Kenwood levert zelf geen accesoires los.

4

marktplaats.............

5

Bedank voor jullie hulp, ik ga maandag bij de handyman om het te bestellen :Y You girls are the best :thumb:

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

6

handyman is daarin veel duurder dan plentyparts, ik weet niet wat er bij jou in de buurt zit?!?!?

(ik heb een vervangende mixerkom, die was bij de handyman 105€ en had bij de plentyparts maar 75€ gekost0

Groetjes, Dorothea.

7

Bij mij zit Handyman in de stad :s
Maar nu ga ik opzoek naar Plentyparts :Y

8

Ik dacht dat er levenslang garantie zat op die dingen. Mijn klopper was ook kapot en heb gratis een nieuwe gekregen.. Hij was wel minder dan 1 jaar oud maar ik dacht dus dat dat niets uitmaakte..

9

Joyce84 schreef:

Bij de handyman... Kenwood levert zelf geen accesoires los.

nee maar die hebben wel een telefoonnummer voor je waar je de artikelen kunt bestellen, ben zelf het telefoon nr kwijt anders had je het van me gehad

Groetjes Nathalie

10

Misschien is jouw apparaat al te oud maar hier kun je ook accesoires kopen http://www.kenwoodworld.com/nl-nl/Produ … enmachine/