Onderwerp: Koffer bruidstaart "me to you"
De topic zegt eigenlijk alles al. Een koffer bruidstaart in de kleuren van de me to you beertje. 2 cupcakes voor de bruidsjongetjes.
Groetjes José
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Koffer bruidstaart "me to you"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De topic zegt eigenlijk alles al. Een koffer bruidstaart in de kleuren van de me to you beertje. 2 cupcakes voor de bruidsjongetjes.
Groetjes José
super mooi!!
wo hoooooooow, werkelijk prachtig! heel mooie kleur blauw ook. heb je een close up van de topper ook? heb je die zelf geboetseerd?
wo hoooooooow, werkelijk prachtig! heel mooie kleur blauw ook. heb je een close up van de topper ook? heb je die zelf geboetseerd?
Nee, deze heb ik niet geboetseerd maar kant en klaar aangeleverd gekregen van het bruidspaar. Dat scheelde enorm veel tijd!!
geweldig!! Heb hem even opgeslagen, ik mag voor a.s. vrijdag ook een stapel koffers maken als bruidstaart. Als je het goed vindt gebruik ik de jouwe als inspiratie.
Heel erg mooi!
Groetjes Iris
Mooi strak zeg! En dat met dit weer...
En die cupcakejes erbij, zo schattig!
Hoop ook nog eens een bruidspaar te krijgen dat zo'n taart wil
Oooh prachtig gedaan zeg!
Heel erg leuk, mag ik hem opslaan?
Super mooi!!
Wauuw super mooi !
Echt helemaal geweldig!!! Heel erg mooi gemaakt!!!
erg mooi!
gaaf gedaan..hele mooie kleuren ook
Die bijpassende cc met dat riempje zijn super goed bedacht!
Mooie taart!
Als je het goed vindt gebruik ik de jouwe als inspiratie.
Prachtig gemaakt en die kleurtjes ook heel mooi!
cool! je topper en je cupcakes vind ik helemaal super!
Geweldig mooi!
Mooooi zeg!
mariekepieke schreef:wo hoooooooow, werkelijk prachtig! heel mooie kleur blauw ook. heb je een close up van de topper ook? heb je die zelf geboetseerd?
Nee, deze heb ik niet geboetseerd maar kant en klaar aangeleverd gekregen van het bruidspaar. Dat scheelde enorm veel tijd!!
nou dat is dan de eerste kant en klaar topper die ik echt heel leuk vind! nog een keer; supertaart!
Geweldige taart.........mooi gemaakt........
Echt super leuk!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Koffer bruidstaart "me to you"