26

Re: keukenmachine uitzoeken

julia schreef:

karin waar heb jij hem bsteld dan want ik vind de 264 alleen voor rond de 200 euro. of heb je een aprate kleur die er uit gaat????? ik vond de zilveren wel mooi en 200 uero ook wel een max bedrag eigenlijk.....

keukenwinkelinvinkel vrijdag stond ie erop voor 140........., vanochtend voor 125. Ze zetten er wel bij 'Nieuw met krasje/deukje of schade aan verpakking' maar de ervaringen die ik gelezen heb, is dat eigenlijk alleen wat beschadigingen aan de doos........

27

Ik heb de Kitchenaid..... wat een gave machine!!!
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat....400 euro. Maar vriendlief wou de helft meebetalen... ik heb niet nagedacht en een week later stond hij in huis.

life is uncertain, eat dessert first!

28

Heb hem pas net besteld, denk dat ie midden deze week binnenkomt........dus kan je nog geen ervaringen vertellen. Heb er 125 euro + 35 euro verzendkosten voor betaald........

Oke! dan hoor ik 't nog van jou. Veel plezier ermee!
groetjes, Superpupke

Het gras bij de buren is dan misschien groener, wij hebben taart!

29 Laatst bewerkt door julia (21-06-2010 19:22)

ik ben eigenlijk nog wel benieuwd of een keueknemachine niet onwijs veel spetters geeft.... ik doe namelijk met de gewone mixer altijd eerste even een deksel op de mengkom maar dat kan denk ik bij de kenwood niet??????

30

Bij de 264 zit een spatdeksel...........niet bij alle modellen.

Heb wel gelezen dat er zijn die eerst even een theedoek eroverheen doen tegen de stofwolk van poedersuiker........

31

karin bedankt voor de tip! ik zag net op de winkel in vinkel idd een plaatje staan met spatdeksel! en ik doe meestal het droog spul onderin ook minder kans op stuiven!!!

32

is er iemand bekend met de keukenmachine van bomann cb 332

33

ik heb de clatronic KM3323 besteld bij de Harense Smid.
Ben sinds een week de eigenaar.
Nog niet veel mee gedaan maar wat ik ermee heb gedaan (beslag voor biscuit maken etc.) ben ik er zeer tevreden over

De prijzen verschillen wel hoor want bij de neckermann is hij nu €129 en bij de HS was hij €139,99 geloof ik.

Wou ook niet meer uitgeven

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

34

Tamara1977 schreef:

ik heb de clatronic KM3323 besteld bij de Harense Smid.
Ben sinds een week de eigenaar.
Nog niet veel mee gedaan maar wat ik ermee heb gedaan (beslag voor biscuit maken etc.) ben ik er zeer tevreden over

DIe ziet er best mooi uit ja. Hoe kom je bij dat merk? Of ben je gewoon die winkel binnen gelopen?
Ik vind 't zo moeilijk om een keuze te maken!

35

Nou ik keek bij neckermann maar wou daar absoluut niet bestellen.
Daar zag ik hem staan en was meteen verkocht
Toen ben ik op de site van HS gaan kijken en daar zag ik hem ook staan.

Kun je eigenlijk alleen per internet bestellen geloof ik maar ik ben gewoon naar de winkel gegaan, zaterdags besteld en dinsdags kreeg ik een smsje dat ik hem kon komen halen

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

Ik heb sinds 2 maanden de MX 271 patissier(roomwit) en ik vind hem geweldig.Ik heb hem bij de Makro gekocht voor ik dacht €149 en zou hem niet meer willen missen.
Hij maakt wel lawaai maar ik vind het niet erg.
Veel succes met het uitzoeken!

Groetjes P@trici@

37

Ik heb vrijdag eindelijk na veel wikken en wegen besteld en het is de kenwood kmx52 geworden.
Als het goed is wordt die vandaag verzonden dus zal morgen of woensdag de hele dag wel voor de deur staan wachten op de bezorger hahaha...

De bomann (clatronic km3323) hebben ze trouwens in Duitsland bij neckermann een stuk goedkoper, heb nog zitten twijfelen om daar te bestellen, maar het is toch de kmx52 geworden.

38

Karin09 schreef:

Heb wel gelezen dat er zijn die eerst even een theedoek eroverheen doen tegen de stofwolk van poedersuiker........

Heb hem vandaag ontvangen.............helemaal gaaf, dit weekend uitproberen...........helaas zitten er wel 2 'scheuren/barsten' in het spatdeksel, en gezien de manier waarop je die moet plaatsen, ben ik bang dat die heel snel verder gaan.............heb er net maar een mail aan gewaagd, vind zelf niet dat dit valt onder "Nieuw met krasje/deukje of schade aan verpakking"............toch? :think:

39

nee idd karin, maar ik denk dat ze daar verder niets mee gaan doen. er staat immers bij dat het kan dat er wat mee is. en misschien kun je wel een nieuw deksel bestellen bij een andere winkel, dat zijn de kosten niet!!! ik ga ze ook eens mailen want heb wel interesse maar ga maandag op vakantie en weet niet waneer ik hem dan op kan halen. misschien dat mijn moeder er langs kan gaan, die wonen vrij in de buurtmaar dan moeten ze wel een apparaat vast houden voor mij!

40

Karin09 schreef:
Karin09 schreef:

Heb hem vandaag ontvangen.............helemaal gaaf, dit weekend uitproberen...........helaas zitten er wel 2 'scheuren/barsten' in het spatdeksel, en gezien de manier waarop je die moet plaatsen, ben ik bang dat die heel snel verder gaan.............heb er net maar een mail aan gewaagd, vind zelf niet dat dit valt onder "Nieuw met krasje/deukje of schade aan verpakking"............toch? :think:

Karin, ik PM je even  ;)

41

heb vandaag een keukenmachine gekocht van philips HR7772 ben er al even mee in de weer geweest (ondanks het mooie weer) :D
tot nu toe erg tevreden en geen lamme hand meer van het mixen :lol:

o ja hij was in de aanbieding bij de kijkshop voor 90 euro

42

Ingeping schreef:
Karin09 schreef:
Karin09 schreef:

Karin, ik PM je even  ;)

Wat is PM? (Ik ben heeel nieuwsgierig, hihi...)

43

superpupke schreef:

:lol: Private mail............. ;)

44

ik heb de kenwood gereserveerd bij keukenwinkel vinkel!!!!! ga zaterdag even kijken en kopoen zeer waarschijnlijk. kan ik lekker voor mijn dochter haar tweede verjaardag (zij heet trouwens julia niet ik ;) ) een leuke taart maken!

45

Karin09 schreef:
superpupke schreef:

:lol: Private mail............. ;)

keej, gigi

46

Karin09 schreef:

Net een email ontvangen van de winkel: ze sturen vandaag nog per post een nieuw spatdeksel toe!  :thumb:

47

ik heb dat vaker gelezen dat de kapsels wat oefening vergen. ach ja dan bakken we wat vaker!!!!

weet er iemand wat je nog meer kunt met de keukenmachine????? zolas kun je er ook marspein meer kleuren/mengen?????

ik neem aan dat er een boekje bij zit maar daar staat natuurlijk niet specifiek in wat je voor taarten kunt doen...

48

Kleuren/mengen vergt veel van de capaciteit van je keukenmachine..........na wat ik ervan gelezen heb, ga ik hem daar niet voor gebruiken.........

Het boekje is heel beperkt qua instructies............en voor kapsels is het inderdaad weer even trial and error............heb er nu 4 geprobeerd met de KM264, maar nog niet naar mijn zin. Het beslag ziet er helemaal super uit.............maar in de oven is het nu weer even uitproberen.......

49

karin had je eerder wel mooie hoge kapsels???? misschien ligt het dan eerder aan de temp vd oven?????
ik ga zo naar vinkel!
maar voorlopig vind ik het nog veel te warm om iets te bakken! de fondant smelt dan onder je vingers...... ik heb voor mijn verjaardagfeestje morgen gewoon kant en kalar gebak gekocht!

50

zo heb gisteren mijn machine op gehaald, wat een gaaf ding!!!! er zit zoveel bij!!! ik heb hem nog niet uitgeprobeerd maar dat ga ik doen als we terug zijn van vakantie.