Onderwerp: vanuit de vriezer met of zonder zak ik de koelkast??
wat is nou het beste vanuit de vriezer met of zonder plastic zak in de koelkast???
thanks
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vanuit de vriezer met of zonder zak ik de koelkast??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat is nou het beste vanuit de vriezer met of zonder plastic zak in de koelkast???
thanks
met
Zonder
En als je de taart met doos en al hebt ingevroren, zet je hem dan zo weer met doos in de koelkast om hem te laten ontdooien?
Met de 2 bovenstaande antwoordeen kom je lekker verder
Is de taart al bekleed?
Daar ga ik maar even vanuit. Ik zou hem ook zonder zak laten ontdooien en als je het hebt zou ik hem in een kartonnen taartdoos in de koelkast zetten.
MKaar eerlijkheidshalve moet ik er wel bijzette dat ik pas 1 taart met vrieservaring heb
Zonder, dan kan eventueel vocht verdampen.
ik heb zonder gedaan en ging goed ik dacht idd ook aan het vocht.. iig bedankt allemaal
En als je de taart met doos en al hebt ingevroren, zet je hem dan zo weer met doos in de koelkast om hem te laten ontdooien?
Ja. Ik vries altijd in de doos in, en dan met de doos in de koelkast. Ik heb nog nooit een taart in een zak ingevroren.
Als bij ons de taart iets langer ingevroren moet blijven vries ik hem "kaal" in. Zodra hij goed bevroren is, verpak ik hem in een grote plastic zak. Bij het ontdooien gaat de zak er weer vanaf en de taart kaal in de koelkast.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vanuit de vriezer met of zonder zak ik de koelkast??