1

Onderwerp: Hulp nodig met het gebruik van taartstandaard

Hallo,

Ik heb een taartstandaard aangeschaft van 3 lagen boven elkaar uit de webshop. Nu heb ik net 3 taarten gebakken en vraag ik me af hoe ik die gaten erin krijg. Ik heb al 2 gaten in het onderste en middelste kartonnetje gemaakt. Maar als de taart straks klaar is hoe krijg ik die gaten ook in de taart, precies in het midden. Heeft iemand hier ervaring in?

Alvast bedankt.

Groetjes Silvie

2

Re: Hulp nodig met het gebruik van taartstandaard

je kartonnetje met je gat erin goed midden op je taart op je taart leggen en dan met een klein dun stokje het gat erin maken en dan als je het gat groter wilt hebben een grotere stok erin steken( of appel boor) , althans zo doe ik dat en dat gaat meestal heel mooi zonder dat je een raar gat krijg.

succes.

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

Bedankt voor je advies.

Ik heb je advies opgevolgd en het is gelukt! De grootste taart van 30 cm ligt helaas niet helemaal in het midden, maar het zal niet gigantisch opvallen. De taart wordt straks opgehaald, hoop alleen dat alles recht blijft staan! Duimen maar :thumb:

4

Fijn dat het gelukt is :) en is ie recht blijven staan?

5

ik rol altijd mijn fondant uit met zzo`n pvc buis. daar heb ik een klein stukje afgesneden, en daarmee maar ik een gaatje, past precies :Y