1

Onderwerp: Croquembouche a l´orange

:D oftewel...een oranje soesjestoren. Deze wordt normaal gesproken eigenlijk met caramel gemaakt, maar het leek me wel een leuk effect om hem met oranje candymelts te maken. Verrassend makkelijk en het is weer eens wat anders :Y
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BABNNBYT.jpg

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

2

Re: Croquembouche a l´orange

Geweldig!!!!!!!!!

3

Ziet er heerlijk uit  :9

Groetjes, Krista

4

wat grappig , leuk effect met dat oranje candy  :Y

5

Zooooo.....daar zou ik wel een flinke hap uit willen nemen!!!  :Y

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Dat kan...moet je morgen even naar de Bakwinkel gaan. Wel even gewoon er eentje vanaf pakken, hè. Niet er zo maar in staan happen. Dat staat niet zo netjes :+

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

7

makatralsy schreef:

Dat kan...moet je morgen even naar de Bakwinkel gaan. Wel even gewoon er eentje vanaf pakken, hè. Niet er zo maar in staan happen. Dat staat niet zo netjes :+

Woehahahaha....zie het al voor me...binnen komen lopen...niks zeggen...gewoon doorlopen naar de stapel....handen op de rug en ..... HAP!!!! (en dan met volle mond zeggen dat dat mocht van jou!)

(moet je werken op zaterdag dan???)

8

Nou....als de vader van de bazin zegt `er zit iemand in Herkenbosch die workshops geeft en die stuurt alle mensen door naar de Bakwinkel´ , dan mag jij gewoon naar binnen lopen en in mijn croquembouche happen :D
En nee, ik werk morgen niet, heb hem vandaag gemaakt onder werktijd :Y

9

:lol:  :lol:  :lol:

10

echt in de voetbalsfeer

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

11

Ik heb hem vanochtend zien staan! Erg grappig om nu hier de foto te zien.............in het echt ziet het er nog lekkerder uit!  :thumb:

12

Karin09 schreef:

Ik heb hem vanochtend zien staan! Erg grappig om nu hier de foto te zien.............in het echt ziet het er nog lekkerder uit!  :thumb:

Hé wat leuk! Volgende keer wel op vrijdag naar de bakwinkel komen, hè ;)

13

makatralsy schreef:
Karin09 schreef:

Hé wat leuk! Volgende keer wel op vrijdag naar de bakwinkel komen, hè ;)

Ik mag sinds kort op vrijdag werken............boehoehoe.......