126

Re: Doornroosje kasteel!!

prachtig prachtig kan niet anders zeggen.

Ik ga vast oefenen want als mn nichtje deze ziet...

zijn die kleine roosjes van een mold? Zo ja, welke?
Ik heb de itty bitty roosjes mold maar die vind ik niet zo mooi als deze roosjes

taart taart taart!

127

Wauw! Wauw! Wauw!
Prachtig!

128

Je doet je naam echt weer eer aan. Wauw wat een sprookje! Geweldige details en boetseersels.
Een kunstwerk. Ik zeg nooit jammer om aan te snijden maar nu vind ik het wel echt............ jammer om aan te snijden

129

Ik ben gewoon sprakeloos  :D

130

Wie vind zo'n taart nu niet helemaal geweldig!!!!!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes v. Annette.

131

Wat kun je meer zeggen dan: WOW!!!!!
Heeeeeel mooi

Wat is dit een onmenselijke prestatie!! Echt belachelijk bijna dat een mens zoiets kan maken.... Ik ben nog steeds aan het proberen mijn mond weer dicht te doen, die staat al een tijdje open :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

133

Ben sprakeloos.... dus ik zeg maar niks :+ :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

134

echt superrrrrrrrr gaaf zeg!

life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get

135

Wauw echt prachtig!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

136

femmie schreef:

wauw, ongelooflijk! wat een werk moet dit zijn geweest!
schitterend al die kleine roosjes!!! heb je die allemaal zelf gemaakt, of is dat een mal?

kan me niet voorstellen dat je hier een mes in zet!!

echt een beauty! :thumb:  :thumb:  :thumb:

suus1978 schreef:

prachtig prachtig kan niet anders zeggen.

Ik ga vast oefenen want als mn nichtje deze ziet...

zijn die kleine roosjes van een mold? Zo ja, welke?
Ik heb de itty bitty roosjes mold maar die vind ik niet zo mooi als deze roosjes

Er zitten ook itty bitty roosjes tussen maar de meeste zijn van een mold van FPC ik heb hem uit Engeland kan hem hier niet vinden in een webshop voor je.

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

137

Joh...wat een geweldig kunstwerkje..hahahah en wat gaat het volgend jaar worden..want als je dit soort kunstewerkjes moet gaan overtreffen is het einde dus letterlijk en figuurlijk zoek hoor!

138

Ik ben er verliefd op..
Mag ik je foto's 'lenen' voor als ik ooit zo goed ben als jou?  :D

139

Zo natascha

137 berichten, jij moet volgens mij de hele dag lopen stralen van blijdschap. Nou van mij mag je hoor, schitterend maar dat had ik al gezegd.

Had je zelf nou ook zoiets van dit is een vreselijke mooie taart, of zijn er bij jouw ook nog twijfels, en wat doet het je al die reacties. Dit alleen uit nieuwschierigheid hoor. Ben eigenklijk wel een tikje jaloers. Maar voor mij des te meer een rede, om mijn taarten net zo mooi te maken als jij.
Mag ik ook vragen hoeveell taarten jij in een week maak, en hoelang je er mee bezig ben

Sorry voor al die vragen maar ben zo nieuwschierig. :D

Groetjes Yvonne

140

dudoky schreef:

Zo natascha

137 berichten, jij moet volgens mij de hele dag lopen stralen van blijdschap. Nou van mij mag je hoor, schitterend maar dat had ik al gezegd.

Had je zelf nou ook zoiets van dit is een vreselijke mooie taart, of zijn er bij jouw ook nog twijfels, en wat doet het je al die reacties. Dit alleen uit nieuwschierigheid hoor. Ben eigenklijk wel een tikje jaloers. Maar voor mij des te meer een rede, om mijn taarten net zo mooi te maken als jij.
Mag ik ook vragen hoeveell taarten jij in een week maak, en hoelang je er mee bezig ben

Sorry voor al die vragen maar ben zo nieuwschierig. :D

Groetjes Yvonne

Ik sta op het punt om het weekend weg te gaan dus geef je Zondag wel uitgebreid antwoord!
:lol:  :lol:  :lol:  En jaaaaaa loop nog net niet naast mijn schoenen ...nee maar natuurlijk ben ik zo trots als een pauw en loop ik te stralen van blijschap als ik al die vreselijk lieve en leuke complimenten lees hier!!!
En dat je werk gewaardeerd wordt ....daar doen we het voor!!!
Nu gauw weg!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

141

Oh wauw!!!  :thumb:  :thumb:

Hoeveel uren werk heeft daar wel niet ingezeten?

142

Ik had hem helemaal gemist  :o  En dat met zoooooveel reacties!

Hij is dan ook werkelijk prachtig! Echt een Kunstwerk!  :thumb:

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

143

..... sorry moest even mijn kaak van de grond rapen... Wat is die gaaf zeg!!! :thumb:

144

Weet je toevallig of die vormen voor de torentjes ook hier in nederland te koop zijn?

145

Wauw wauw wauw!!!!
Ik ben wel heeeeeeeel benieuwd wat je volgend jaar voor een taart gaat maken. Als die deze moet gaan overtreffen  :lol:

146

Wat een werk heeft hier ingezeten !!
Echt een kunstwerk!

Een taart zoals deze vraagt natuurlijk om heel veel reacties, vandaar dat ik ook moet reageren  ;)  Hij is echt super gaaf!!!!
Maar dat vind volgens mij het hele forum! Ik hoop wel dat ook je klanten beseffen hoe bijzonder zo'n taart is

Groetjes van Nicole!!

148

Wauw!!! Wat een prachtige taart! Ik blijf er naar kijken...
Echt super gedaan  :thumb:

groetjes Marijke

149

Zoals al gesteld deze taart is onbetaalbaar! Dat vergeet zo'n popje d'r leven lang toch niet meer?

Wat een geweldige taart, mooie boetseersels en gewoon 1000x wauw!

Groetjes Sas

150

dan ook maar reactie nummer 150. Met top een topscore.

Wat een fantastische taart  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy