Onderwerp: Snel voetbalkasteel ;)
Ik deed stage in de kleuterschool en de directeur van die school gaat na dit jaar op pensioen. Om de zoveel tijd was er een speciale dag op school waarop hij een kleinigheidje kreeg, een kleine verwennerij zeg maar. Nu hadden ze aan mij gevraagd of ik misschien geen taartje kon maken. Hij is erge fan van de voetbalploeg Germinal Beerschot (België). Of ik daar mss iets mee kon? De voetbalploeg wordt ook wel soms 'de Kielse ratten' genoemd. (Vandaar de rat)
Voor de eerste keer een voetbal gemaakt! Wat voor een stom ding zeg! Zoveel werk voor zoiets kleins! En ik ga mij toch eens zo'n stitch-weel aanschaffen, heb het nu allemaal met een klein satéprikkertje gedaan.
Detail sjaaltje:
HET EINDRESULTAAT (met Kielse rat)
Gisteren, mijn zus (het is op dat moment 18.30u) 'Evy, ik moet sebiet naar ne verjaardag, kan jij misschien... Het feestje is rond 9u' Ik hoorde het al aankomen
De bijnaam van het meisje is 'Tess de prinses' dus een prinsessentaartje. Kan ik inneens mijn torens al eens oefenen (heb binnenkort een grote prinsessenkasteeltaart op het programma staan) Ik was eigenlijk niet zo tevreden! Achteraf had ik beter de ijshoorntjes (torens) kleiner gemaakt.

Zo, tips en feedback hoor ik graag!!!
Groetjes,
Evy