Re: Dit krijg ik nooit meer....
Plaatjes!!!!
Wil je mij vertellen hoe je de hortensia zo bol krijgt? Ik heb de set gekocht en het uitsteken van de blaadjes zal me wel lukken, maar hoe zet je hem in elkaar?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit krijg ik nooit meer....
Plaatjes!!!!
Wil je mij vertellen hoe je de hortensia zo bol krijgt? Ik heb de set gekocht en het uitsteken van de blaadjes zal me wel lukken, maar hoe zet je hem in elkaar?
MOOOOOOOOOOOI!!! wat een prachtige taarten en CC
de hortensia taart vind ik echt een beauty!!!
wauw wauw wauw en nog eens wauw! pr8ig!!!
en je pearls zijn idd perfect
Maar maar maar....dan hoor je dus te zeggen:
"Het heeft me weeeeeeken experimenteren gekost om precies de juiste kleur te krijgen voor deze prachtige hortensia's"!!!!
en niet zo van....tja...was eigenlijk een foutje!!!
Hele mooie taarten en je cupcakes zijn zoo leuk!
zou ook wel willen weten hoe dat werkt met dat stapelen.....
prachtige hortensia's, die kleur is net echt en je cc vind ik ook heel erg schattig
wauw, Nath , prachtig, alles!!!
Ik moet die plates ook maar eens gaan uitproberen....
Ik ben helemaal verliefd op je hortensia bruidstaart en cuppies. Echt helemaal top!
Je hebt weer niet stil gezeten ! Wat een prachtige resultaten.
En tja, Koen uitgekookt, wat wil je als je moeder zulke mooie taarten maakt, daar zou ik ook mee willen pronken.
Zoo mooi! Het kleurtje is helemaal super. De witte taart is ook een plaatje, chic!
Heel, heel mooie taarten en geweldig leuke cupcakes!
Schitterende taarten en fantastische cupcakes.
Ben helemaal weg van de hortensia's.....zowel de taart- als de cupcakeversie.
Wauw , wat een mooie hortensia!!
Ik vind hem helemaal super!!
Wat een prachtige bruidstaarten en ook je cupcakes zijn , ook de kleur v/d hortensia vind ik erg mooi!!!
Super !! vindt de hortensia's ook zo mooi en de kleur is perfect !!
super mooi! ben onder de indruk en je "foutje" hahaha dat heeft waanzinnig mooi uitgepakt dus!
Geweldige taarten. Die onderste heeft zo'n leuk schildje met een lint erover!
wauw, super mooi
Zo, die bloemen zien er super uit!Net echt!!
En de taarten zelf zijn ook heel erg mooi!!
Top gedaan hoor!
Ohhhhhhhhhh, wat een prachtige taart! Super mooie kleuren combi!
Je hortensia is echt SCHITTEREND! Wat een mooie kleur. Precies zoals je ze in het echt ook ziet!
Super-de-super mooie hortensia!
En de taarten zijn ook geweldig mooi maar de bloemen en de kleur wauw!!
Allebei de taarten vind ik gewoon Prachtig!! Ben wel van de volledig witte taarten, maar deze hortensia taart is toch m'n favoriet! Heel natuurlijk die kleurschakering in de bloemen
Mooi fris en stijlvol, die hortensia-taart en cupcakes! Ik hou van hortensia's, in het echt en op taart.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit krijg ik nooit meer....