1

Onderwerp: rond 3 hoog voor 80 personen kan dat?

heb net een aanvraag gekregen voor een bruidstaart voor 80 personen ze willen hem rond, 3 hoog is dat wel mogelijk? hoe groot moeten de taarten dan zijn??

bedankt alvast

2

Re: rond 3 hoog voor 80 personen kan dat?

Hier is pas een hele mooie how-to over gemaakt door Joyce84: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=101284

3

dan zou ik 40/35/30 kunnen doen?

wou er 160 euro voor vragen lijkt me goed toch? ze willen gewoon een simpele taart

4

hmm of toch voorstellen om een 4 lagen te maken (geloof niet dat ik dat durf.....

help wie kan me helpen weet het niet meer

5

Ik heb vorige week een bruidstaart gemaakt voor 70 personen, ik had 26 cm, 30 cm en 35 cm, en die van 35 cm is helemaal overgebleven.  Er waren toch mensen die 2 stukken namen.
Dus ik denk dat 40/35/30 veel te veel is.

Veel taart plezier

6

dank je dan maar 35/30/25 doen??  ze willen ook nog eens chocolade vulling helmaal machtig denk ik

7

mischien wel een idee om mee te nemen in je keuze dat een de bovenste taart van 30 of 25 cm heel groot is..
Zelf vind ik het mooier om met een kleiner taart te eindigen. Het mooiste vind ik 15 cm of kleiner als toptaartje..

Afhankelijk van de decoratie natuurlijk..

8

http://peetje78.hyves.nl/fotos/986844211/0/jOST/

dit taartje willen ze maar dan in bruidstaart 3 hoog. tja je hebt wel gelijk dat hij erg groot is als bovenste taart maarja hoe doe ik dan de verhouding? denk toch wel dat ik het bij 3 hoog wil houden vind 4 hoog te gevaarlijk zometeen stort hij in ofzo

als je goed stut stort hij niet in, maar als je niet zeker bent van je zaak, moet je geen risico's nemen.

Ik vind overigens het heel leuk als het bruidspaar een leuk idee heeft, maar ik ben de gene die verstand heeft van de taarten en (meestal) niet het bruidspaar. Dus in dit geval zou ik 4 of 5hoog adviseren en zeggen dat het met 3hoog niet mooi is, of dat je dat niet redt oid. :D ik heb zeg maar het laatste woord in dit geval

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

En als je hem nou 3 hoog houdt en dan  2 aansnijtaarten erbij?

bv: 30 cm - 22,5 cm - 15 cm stapel voor 43 personen.
En 2 losse taarten van 25 cm Voor 36 personen

Ik zou zelf wel hoger stapelen..

11

bruidspaar is geweest en ik mag de taarten maken.

het word een kleine stapel en 2 losse taarten zoals joyce voorstelde. helemaal super heb er zin in om te maken!!