Re: Doornroosje kasteel!!
pffff prachtig gewoon, een schitterend kunstwerk. Wat zul je hier een werk aan hebben gehad zeg.
Trots mag je hier op zijn hoor.
Gr. Bianca Wolst
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Doornroosje kasteel!!
pffff prachtig gewoon, een schitterend kunstwerk. Wat zul je hier een werk aan hebben gehad zeg.
Trots mag je hier op zijn hoor.
Gr. Bianca Wolst
wow geweldig.
halleelujaaaa wat is deze prachtig, meer dan prachtig zelfs..!! COMPLIMENTEN!!!
Super! Tja voor de rest is alles al gezegd... Ik sla 'm ook op maar kan hem niet aan de meiden laten zien want dit kan mama echt niet hoor!
Waaauw wat een plaatje!
dit zou je toch nooit kunnen opeten
PRACHTIG!
wat een belachelijke fantastische taart, bleuh
Wauw een geweldige taart, zo mooi ook al die details
Ik weet niet wat ik hier nog aan moet toevoegen. Maar dit is echt super. Zou je toch niet meer zeggen dat het een taart is. Heel erg mooi gedaan!!!!!
G E W E L D I G!!!!!
Wat een prachtige taart zeg!
......................................dit valt niet meer onder de categorie taart dit is echt heel mooi gemaakt! ik wil niet weten wat je volgend jaar wel niet moet maken of dit te kunnen overtreffen.
OMG!
Tjonge dit is echt wauw!
Waanzinnig, dit is kunst!
En idd, wat krijgt ze volgend jaar?? Een echt kasteel???
Oh my Gos.........wat een GEWELDIGE taart, het is maar te hopen dat ze volgend jaar niks bestellen, hoe kun je dit nog overtreffen
Waauww..gewoon sprakeloos Zo mooi..echt prachtig!
alle het bovengaande een een diepe buiging...prachtig mooi
ooooh wat geweldig mooi!!!!!! Dit is echt super, al die kleine details!!! Hier word je gewoon sprakeloos van!!!!
Er is niets nieuws meer aan bovenstaande toe te voegen, dus ik sluit me aan bij alle lof. WOW...
PURE KUNST is dit zeg, pffffffffffffffff geen woorden voor zo wauw!!!
NIET TE GELOVEN WEER!
Kreeg een mailtje van de wijziging in mijn album.
WAT EEN TAAAAAAAAAAAAAAART is geen taart meer maar een compleet kunstwerk, echt ongelooflijk mooi, je hebt 'goud' in je handen.
Waaaaaaauw!!!!! Wat ontzettend gaaf!! Prachtig weer geboetseerd met al die details!!
nog 5 dan heb je 100 reacties!
nou dat verdient ze ook
wauw wauw wauw wauw wauw wauw......... wat kan ik verder nog zeggen. GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!
Dan kan ik niet anders als ook reageren
Echt een super gave taart.
Petje af!!!
Nou dan hier de 100ste reactie!!
Deze taart is echt SUPER mooi!!
Verdien je er dan nog wel iets op, of is dit een heel erg uit de hand gelopen hobby??
Als jij je uren rekent wordt het denk ik onbetaalbaar.
Hij is heel erg mooi, mijn meiden hier krijgen hem helaas niet te zien. Ik ben bang dat ze anders denken dat ik dat ook wel even voor hun verjaardag kan maken.
Dus niet!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Doornroosje kasteel!!