1

Onderwerp: vraagje vulling combi

hallo,

Voor mijn vaders verjaardag wil ik een  (2hoog) stapel taart maken.
Nu wil ik de onderste taart van naturel biscuit maken gevuld met aardbei jam en aardbei bavarios.
De bovenste taart wil ik van chocolade biscuit doen met caramel bavarios, maar ik wil niet 2 of 3 lagen hetzelfde doen.
Weet iemand misschien wat er lekker is bij caramel bavarios?

Ik heb al gezocht maar kon niet echt wat vinden.

Alvast bedankt

2

Re: vraagje vulling combi

laagje gekruimelde koekjes?!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Bedankt voor je reactie (toch nog iemand)
Dat is zeker een idee.

Ik heb zelf ook nog even zitten denken.
Is citroen/lemon een idee?
Of past dat niet bij caramel (ben nog een beginner, dus weet nog niet zoveel van smaak combinaties)

En kan ik beter choco biscuit met caramelbaverios/ ??? doen of met aardbeibaverios/ aardbei jam, en dan de naturel biscuit met caramelbaverios/ ???

Wachtend op een reactie :rolleyes:

4

iets van een marsvulling of zo?

Pluk de dag !!!

5

Abrikozenjam?

6

Je hoeft geen gevorderde bakker te zijn om iets van combi's te weten. Denk gewoon 's wat je zelf lekker vind bij elkaar. Doop je graag een aardbeitje in chocolade; dan is dat dus een lekkere combi!  :Y

Of kijk naar bestaande combi's in andere producten. Caramel wordt vaak met chocolade gecombineerd, dus dat kun je ook gebruiken. Volgens mij bestaat er ook een variant van Bailey's met caramel, dus dat kun je ook doen. is supermakkelijk; gewoon de mix voor botercreme uit de webshop gebruiken en dan ipv water Bailey's gebruiken!  :9

7

bedankt voor jullie antwoorden.

Ik heb besloten om witte chocolade botercreme te gebruiken in combi met de caramelbavarios.
Baily's lijkt me ook erg lekker weet alleen niet of de mensen dat lusten, daarom kies ik maar voor safe.