1

Onderwerp: Dit krijg ik nooit meer....

De kleur van deze hortensia.... het was de bedoeling om het helemaal paars te houden maar.... mijn fondant had andere plannen. Een gedeelte van de bloemen kreeg een blauwe schijn maar het gaf net het natuurlijke tintje aan het bolletje hortensia. Ik was dus uiteindelijk blij met een mislukking :lol:
De taart was voor de bruiloft van de juf van zoonlief.
http://lh4.ggpht.com/_OyHbLISnJdw/TCNjCZ_zXQI/AAAAAAAAXK0/WJ1APSvZE0g/s512/IMG_2360%20BT%20Marjolein.JPG

Op school werd het feestje nog eens overgedaan en zoonlief vond dat er dan ook gebak bij hoorde! dus besteld hij cc's bij mij  :cool: (hij is best uitgekookt hoor ;)
Een foto van een paar cc's:
http://lh5.ggpht.com/_OyHbLISnJdw/TCNjEVPw3KI/AAAAAAAAXLA/xEWhZZNC7w4/s512/IMG_2391.cc%27s%20marjoleinJPG.jpg

deze foto vind ik ook zo leuk:
http://lh4.ggpht.com/_OyHbLISnJdw/TCNjD3LBqdI/AAAAAAAAXK8/EERLmDog2LY/IMG_2380%20cc%27s%20%20Marjolein.JPG

en van de toren:
http://lh6.ggpht.com/_OyHbLISnJdw/TCNjDaxNBxI/AAAAAAAAXK4/Oduqxzan5Ks/s512/IMG_2367.%20toren%20cc%27s%20MarjoleinJPG.jpg

Nog een bruidstaart gemaakt:

http://lh5.ggpht.com/_OyHbLISnJdw/TCNjFTq4rtI/AAAAAAAAXLE/m0i24PuJqCE/s512/IMG_2327%20BT%20Joy.JPG

Ik weet nu dat ik nooit meer stapel zonder de wilton plates! wat gaat dat super! Wat een rust... geen slapeloze nachten over inzakkende taarten :lol:

2

Re: Dit krijg ik nooit meer....

De hortensia's zijn werkelijk prachtig  :Y De cc's zijn ook erg leuk geworden en de laatste taart  :thumb:

3

De hortensiataart vind ik echt schitterend!! De cupcakes en de andere bruidstaart zijn ook heel erg mooi!

Groetjes, Daphne

4

Prachtige taart! Inderdaad heeft je hortensia een geweldige kleur, heel natuurlijk :) En ook de witte bruidstaart is schitterend...

Van je lolliecupcakejes ben ik helemaal weg, is het bekleden van de stokjes op dezelfde manier te doen als met de spaghetti voor de strandstoel? (even de vertaling voor niet-ingewijden, voor het JEM strandstoeltje maak je stokjes door een stukje spaghetti in een bolletje paste te duwen en het stokje dan net zo lang heen en weer te rollen tot het stukje spaghetti bedekt is, heeft Nath me zo uitgelegd). Het lijkt me wel lastig, want dan moet je zorgen dat de kop van de lolly niet meerolt, zeg maar :think:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

ze zien er fantastisch uit hoor!!! ;)

Happiness is a CAKE!!

6

Prachtig!!! Welke mat of roller heb je gebruikt voor de cc??

7

Jozien schreef:

Van je lolliecupcakejes ben ik helemaal weg, is het bekleden van de stokjes op dezelfde manier te doen als met de spaghetti voor de strandstoel? (even de vertaling voor niet-ingewijden, voor het JEM strandstoeltje maak je stokjes door een stukje spaghetti in een bolletje paste te duwen en het stokje dan net zo lang heen en weer te rollen tot het stukje spaghetti bedekt is, heeft Nath me zo uitgelegd). Het lijkt me wel lastig, want dan moet je zorgen dat de kop van de lolly niet meerolt, zeg maar :think:

ik heb een smal reepje fondant genomen en dat rond het stokje gelegd, daarna met de hand gaan rollen en op het laatste moment (om de afdrukken te verwijderen) op mijn werkblad gerold met de lolly over de rand van de tafel ;) dan kan je toch gewoon rollen.

Maar ip kan je het ook volgens de strandstoelmanier doen ;)

@AnjaH: ik heb ooit een roller besteld in Amerika maar ik weet niet meer bij welke webshop daar :O

8

WOW, de een nog mooier dan de ander. GEWELDIG

9

dat ziet er super uit hoor!
Mooie taart en harstikke leuke cupcakes!

10

Super mooie taarten!

11 Laatst bewerkt door Dot (24-06-2010 17:45)

Jozien schreef:

Prachtige taart! Inderdaad heeft je hortensia een geweldige kleur, heel natuurlijk :) En ook de witte bruidstaart is schitterend...

dan moet je hem ws op de rand van de tafel rollen, maar als jij het goed kunt, kun je het me mooi een keer voordoen, want ik kreeg dat dus echt NIET voor elkaar voor de strandstoel....

maar je hortensia is echt super, Nathalie! en de paarse kleur verdwijnt bij mij ook nogal eens....

Groetjes, Dorothea.

12

Wat een prachtige taarten ! Vooral die hortensia´s

Heb jij lolly´s zonder zo´n sms tekst?? Waar heb je die gekocht als ik vragen mag. Ik wil graag piratenlolly´s maken, maar zo´n tekstje maakt het er niet mooier op.

13

Je cupcakes zijn heel erg leuk. Ik sla ze gelijk op. De taarten zijn ook heel mooi. Paars vind ik ook een moeilijke kleur. Daarom koop ik die van M&B nu veel.

14

Hartstikke mooi zeg!!!!!!!!!!!!!
Maarreh...wáármee stapel je??? Als ik wilton plates in de zoekfunctie van de hebshop intoets krijg ik templates... :S

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

15

Ik snap er niet veel van een how to?

De taarten zijn prachtig!En de cc ook :Y  :Y

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

16

Stuk voor stuk prachtig! En vooral je hortensia's..die zijn net echt!

Groetjes Megny...^_^

17

Prachtig.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

18

sasba schreef:

Ik snap er niet veel van een how to?

een how-to van het strandstoeltje heb ik gemaakt voor Mjam Taart! (het 1ste zomernummer) en ook van de hortensia-taart heb ik voor Mjam Taart! (voorjaarsnummer 2010) een how-to gemaakt ;)

19

Super mooie taarten!!! De cc zijn ook heel erg strak en mooi!!! :thumb:

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

20

Liekie schreef:

Maarreh...wáármee stapel je??? Als ik wilton plates in de zoekfunctie van de hebshop intoets krijg ik templates... :S

dit is de plate en deze gebruik je daar bij ;)

21

Wat een beauties, allemaal!!
Maar die hortensia steelt toch wel de show hoor. Dat lukt idd geen tweede keer meer vanzelf ;)

Ik moet mijn kartons altijd op maat snijden, zijn nooit de juiste grootte. Hoe werkt dat dan met de plates? Is je taart gewoon een stukje groter dan de plate??

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

22

Prachtig, die hortensia-taart. Dat kleurverloop geeft een heel mooi effect!
Je witte taart is een plaatje.
En je lolliecc's zijn ook beeldig! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

23

Wat een supertaart met die hortensia!!! Erg mooi. En prachtige plaatjes ook de cc's. Heel leuk geheel zo samen!

24

Echt prachtig gemaakt!!! En inderdaad de hortensia is prachtig van kleur!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

25

prachtige taarten en cupcakes.................. :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com