Onderwerp: Winnie the pooh en frends geboetseerd en gestapeld
Gister had ik er ook al een gemaakt, maar deze vind ik persoonlijk veeel mooier. Zo zie je maar oefening baard kunst!!
sorry voor de vele foto's maar ben ook zo trots.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnie the pooh en frends geboetseerd en gestapeld
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gister had ik er ook al een gemaakt, maar deze vind ik persoonlijk veeel mooier. Zo zie je maar oefening baard kunst!!
sorry voor de vele foto's maar ben ook zo trots.....
Hij is geweldig! Wat een mooie heldere kleuren! De perfecte kindertaart! Goed gedaan!!
Zo zeg... goed gedaan hoor
gr, Miriam
dank je wel!
echt leuk
Wauwie...........ook zo mooi geboetseerd, en de kleuren passen helemaal! Complimenten
Geweldig!!Wat een vrolijke taart en idd,wat heb je het allemaal mooi geboetseerd.
ECht mooi gedaan! Mooi boetseerwerk ook .
Hij is echt heel goed gelukt deborah...
Way to go
Heel mooi en wat knap geboetseerd
WOW, wat een supervrolijke stapel, geweldig
Heel erg goed!!! Mooi geboetseerd!!!
Wow die is super. Ben nu al jaloers. Ik mag er een over 2 weken maken. Als die een beetje op die van jouw lijkt is hij wel geslaagd!
Wat een gezellige taart. Prachtig gemaakt!
een hele leuke kindertaart
Wow die is super. Ben nu al jaloers. Ik mag er een over 2 weken maken. Als die een beetje op die van jouw lijkt is hij wel geslaagd!
Er staan hier op de site door verwijzingen naar de how to's... misschien heb je er wat aan. en succes
wat een vrolijke taart, vind hem fantastisch
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnie the pooh en frends geboetseerd en gestapeld