Re: de 1e bruidstaart van deze week is weer een feit
prachtig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » de 1e bruidstaart van deze week is weer een feit
prachtig
prachtig zeg. mooie kleuren zo bij elkaar.
Super, super mooie bruidstaart!!!!!!!!!!!!!
Ik blijf toch erg graag naar jouw taarten kijken omdat je er iedere keer in slaagt om weer een originele variant op het gebruik van je bloemenuitstekers te bedenken!
En die pikken we dan weer graag in.... !
Heel mooi en wat een aprte,maar gave kleurencombi,top!
wat een prachtige kleuren zeg , echt heel apart !!
het is echt een supermooi geheel , met de details en de topper die is ook schitterend en alles zo mooi strak !
en met de cc , echt superrr mooi !!!!
errug mooi!!
Erg mooi.
allemachtig prachtig
Jij blijft ook maar gaan, hè?! Mooi gedaan weer!
Wat een aparte kleuren combi maar wat staat dat mooi bij elkaar! Echt een plaatje en wat een geweldige topper!!!
Heel gaaf, die harten in de lace-flowers zijn zeker het onthouden (inpikken ) waard!
prachtig zeg!!!!! Wat een mooie taart!
Mag ik vragen wat voor een vulling je hebt gebruikt in deze taart? Ik moet volgende week ook een taart voor 50 personen maken en met dit warme weer weet ik niet zo goed wat ik er in moet doen?
Mag ik je vragen hoe je die harten (gele) in de lace flowers hebt gemaakt, die bolletjes?
En ik wil graag weten welke uitsteker die hele kleine bloemetjes op je cupcake is. Die zie ik vaker langskomen, maar op de webshop zie ik niet zo goed welke het zou zijn?
Zowel de harten van de laceflowers als de bloemetjes op de cupcakes zijn gemaakt met deze cutterset http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1549. Het is 1 van m'n favoriete uitstekers. Af en toe moet ik mezelf vermanend toespreken dat ik ook 'ns wat anders moet gebruiken
En wat geweldig dat de bruid haar bruidsjurk met je wilde delen!! normaal zijn ze daar nogal geheimzinnig over.....
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd heul veul previews van de jurken krijg en 't lijkt wel of ze onderling 'n complot hebben afgesloten om 't steeds een beetje ingewikkelder te maken. Ik ben nu met het bruidje voor de taart van zaterdag bezig en de bruid gaat er in 't echt schitterend uitzien, maar ik vraag me af of mij dat met 't toppertje ook gaat lukken
Jij blijft ook maar gaan, hè?! Mooi gedaan weer!
de volgende staat alweer in de koelkast en ís weer totaal anders .... 't liefste had ik 'm al op 't forum gezet, maar dat is natuurlijk 'not done'. Dusss ... nog ff geduld. Vervolgens zaterdag nog 1tje en dan een weekje zonder bruidstaart .... Pffffff
Mag ik vragen wat voor een vulling je hebt gebruikt in deze taart? Ik moet volgende week ook een taart voor 50 personen maken en met dit warme weer weet ik niet zo goed wat ik er in moet doen?
Deze taart is deels gevuld met citroencreme met verse aardbeien en lemoncurd. Daarnaast heb ik de citroencreme ook gecombineerd met mangostukjes. Echt een lekkere frisse zomerse vulling dus.
Overigens werk ik bij bruidstaarten altijd met 'veilige' vullingen. Dus altijd cremevullingen. De taart staat bij mij dan wel in de koelkast. Op de locatie plaats ik 'm altijd direct op de plaats van aansnijden en 't kan dus wel 'ns voorkomen dat de taart ruim een uur in een warme ruimte staat en daar moet die dan natuurlijk wel tegen kunnen.
Jol321 schreef:Jij blijft ook maar gaan, hè?! Mooi gedaan weer!
de volgende staat alweer in de koelkast en ís weer totaal anders .... 't liefste had ik 'm al op 't forum gezet, maar dat is natuurlijk 'not done'. Dusss ... nog ff geduld. Vervolgens zaterdag nog 1tje en dan een weekje zonder bruidstaart .... Pffffff
Pfffff, zeg dat wel! Heb "maar"1 bruidstaart deze week (ok nog een taartje gemaakt en 25 cupcakes en heeeeeeeeel veel werk op school, manlief met oudste zoon paar dagen naar Barcelona dus geen hulp voor de andere kids), daarom lijkt die ene taart dit weekend al zo druk Maar...........ik loop zowaar voor op planning (heerlijk, kan ik mijn hoofd wat leeg maken). Alleen nog wat roosjes morgen en dan ben ik al klaar. Succes met jouw taarten!
Super mooi zeg! Ziet er heel chique uit. Haha, die koolmeesjes.
erg mooi geworden, mooi geheel samen!!
Prachtige taarten!
Hele mooie kleuren en fantastische bloemen!
Wat een prachtig geheel heb je er weer van gemaakt en wat een mooie kleuren!!!
Super vondst die blossoms in de lace flower. Dat zullen we zeker vaker gaan zien binnenkort
Echt een super-taart!!! Het is echt een heel mooi plaatje!!!
daar zijn geen woorden voor, echt een schitterend geheel
Wauw, schitterend zoals altijd! Mooie glans, gave kleurstelling en leuk geboetseerd!
Groetjes, José
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » de 1e bruidstaart van deze week is weer een feit