1

Onderwerp: Kenwood MX270

Hoi,

In het forum kon ik niet echt de info vinden die ik zocht, nl.;

Voor ik een Kenwood MX270 ga kopen voor een leuke prijs in een winkel, is deze goed of bevelen jullie een andere aan.
Ik bak meestal wat kleinere taartjes, het beslag wordt gemaakt met oa 3 eieren, is deze machine dan aan de te grote kant?
Ik wil natuurlijk wel een goed resultaat.
En er wordt hier regelmatig een bekertje slagroom opgeklopt, is deze machine daar ook niet te groot voor?
Dus graag jullie mening hierover, dan kan ik een keuze maken.

Op dit moment heb ik een kleinere mixer met kom, maar de gardes zijn krom door een onhandigheidje van mijn dochter :rolleyes:
Dus koop ik nieuwe gardes of een nieuwe machine.

Alvast bedankt voor de reacties

Groetjes, Anita

2

Re: Kenwood MX270

Wat toevallig, ik wil ook graag overgaan tot de aanschaf van een kenwood, maar weet ook niet wat het bete is, dus ik ben benieuwd naar de reacties.  :)

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

3

Ik heb sinds februari een kenwood MX270. Ik ben hier zo blij mee, ik zou niet meer anders willen. Ik maak ook wel kleine taartje en tot nu toe geen problemen gehad met de hoeveelheid. Hiervoor had ik een handmixer en mijn taarten zijn nu vele male luchtiger. Al ben ik er inmiddels wel achter gekomen, dat je eerst de eieren, water in de kom moet doen en dan pas de bloem. Als je de bloem eerder doet, dan blijft er bloem op de bodem plakken. Slagroom 1 bekertje gaat bij mij ook prima. Kortom ik ben heel erg blij er mee. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

groetjes Marlies

Ja hoor, dat lukt wel, ook de hoeveelheid van 2 eieren lukt bij mij.

Groetjes Karine

vragen over electrische apparaten nodig bij bakken&vullen---->

[move]---> daarheen dus

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Ik heb een  kenwood Patissier MX 275 en die werkt ook perfect met kleine hoeveelheden..

Cakesbyme...

7

Ik ben ook heel blij met mijn Kennie 275 :Y  :Y

8

Heb nu ook een kenwood, en zou'm nu al niet meer kunnen missen. Biscuit is zoveel luchtiger!!! (Mijne is wel een Major) Zonet nog cupcakes ermee gemaakt

9

Wat fijn deze reacties te lezen. Dan moet ik me toch maar haasten naar de winkel.

Dank jullie wel!

Groetjes, Anita

10

ik doe je even een mail sturen, want ik weet niet goed of je hier reclame mag maken voor een winkel, maar wil graag weten waar je hem gaat kopen.

11

Zo, ik ben zaterdag naar de winkel geweest en kocht er de laatste.
Allemaal bedankt nogmaals voor de reacties

Groetjes, Anita

12

En welke is het uiteindelijk geworden?
Groetjes Anique

Groetjes Anique

13

De Kenwood MX270.
Nu nog tijd vinden om iets te maken

Groetjes, Anita

14

Bofkont, Bij ons hadden ze hem niet, maar gezegd dat hij in middelburg voor een leuke prijs te koop stond en nu hebben ze hem voor mij voor dezelfde prijs besteld  :Y  (alleen een beetje jammer dat het weken kan gaan duren  :( )

15

Anita68 schreef:

De Kenwood MX270.
Nu nog tijd vinden om iets te maken

Ik heb hem nu ook!! Wat een mooi apparaat... Alvast mijn verjaardagscadeau. Morgen ga ik hem voor het eerst gebruiken. Ik vind het helemaal spannend!
Groetjes Anique

Groetjes Anique

16

Wat een service van die winkel zeg!

En Anique, ben benieuwd hoe die gaat. Hij maakt in elk geval minder kabaal dan mijn oude mixer, misschien dat ik straks nog ff wat bak als ik alle ingredienten heb.

Groetjes, Anita