Onderwerp: Baby taart
Dit is mijn derde taart maar wel een eerste baby taart het wilde niet helemaal lukken maar ben toch wel tevreden ookal is mijn marsepein een beetje de verkeerde kleur geworden (de lucht) 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Baby taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is mijn derde taart maar wel een eerste baby taart het wilde niet helemaal lukken maar ben toch wel tevreden ookal is mijn marsepein een beetje de verkeerde kleur geworden (de lucht) 

heel leuk 
Ook al is het misschien niet helemaal geworden wat je in gedachten had: ik vind 'm erg leuk!
Vooral die 'gedraaide' letters in twee kleurtjes: past er perfect bij 
Heel erg leuk gedaan!
Leuk taartje
Een lief taartje!
Heel leuk taartje hoor! Het lijkt wel alsof de lucht een beetje groen is, dus misschien stiekem de verkeerde kleur gemengd. want met een klein beetje blauw krijg je al een mooie blauwe lucht. (maar misschien wilde je geen tips dus hoop ik niet dat ik je hiermee kwets)
Mooi gedaan! En vooral erg leuk die cijfers en letters met dat roze en wit. Ga ik ook eens proberen. 
Hij is leuk, leuk verzonnen met die letters dat gedraaide!
Wat een geweldig 3e taartje!
Ik neem aan dat je nu de hele dag trots rond aan het stuiteren bent 
Wauw die is goed gelukt! Lekker he? Gewoon doorgaaaaaan. 
@ Cindy je kwetst me daar niet mee hoor ben wel blij met tips want misschien lukt het me dan wel de volgende keer beter
alleen het was een beetje raar want hij was eerst wel blauw maar naar een paar uur in platic zakje te hebben gezeten sloeg die donker uit en groen achtig ik had dat de vorige keer ook met het groene kleurtje die wilde niet donkerder die bleef licht dus had ik al gekleurde marsepein snel gekocht en toen ik me heineken taart wilde bekleden was het ineens donker groen
@suikertaartjes-Suuz
ik was inderdaad erg trots aan het rond stuiteren was ook blij dat hun hem helemaal geweldig vonden
@ de andere reacties
Bedankt voor de leuke reacties
Super 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Baby taart