Onderwerp: nog twee bruidsparen.
ik zette er al een bij de bruidstaarten die op een taartje staan, maar deze losse plaats ik maar even hier. 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nog twee bruidsparen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik zette er al een bij de bruidstaarten die op een taartje staan, maar deze losse plaats ik maar even hier. 

prachtig. wat een mooie dunne halsjes hebben jou bruidsparen, geweldig
Ow wacht, jij bent dezelfde als van dat andere taartje hè? Dacht al, bekende poppetjes. Ze zijn weer errug leuk. 
Wat ontzettend mooi!!
Ik vind ze echt supergaaf!!
Wat een prachtige bruidsparen 
Vooral die bruidegom met dat roze overhemd, helemaal geweldig!!Hij denkt aan hele leuke, lekkere dingen ik weet niet precies wat maar.............
Volgens heb je dat bruidspaar gemaakt toen ik er ook was voor de ws bruidspaar maken. 't Was toen zo gezellig!
Liefs Anja
mooi hoor echt prachtig!
maak je ze helemaal uit de losse hand of gebruik je malletjes?
Ik wil graag nog een keer een workshop bij je volgen maar ben te druk op het moment.
Maak je ze eigelijk helemaal van fondant of ook wel marsepein?
'
Ow wacht, jij bent dezelfde als van dat andere taartje hè? Dacht al, bekende poppetjes. Ze zijn weer errug leuk.

mooi hoor echt prachtig!
Ik wil graag nog een keer een workshop bij je volgen maar ben te druk op het moment.
Maak je ze eigelijk helemaal van fondant of ook wel marsepein?
hihi, malletjes.
Ja, alleen voor de roosjes, 
(o, ik reageer mischien raar maar ik moest er lachend aan terug denken dat iemand pas zei dat ik malletjes gebruikte en hoe dat het makkelijkst ging, ik toen zei dat ik ze niet gebruikte, maar ze volhield van wel. Ach, ik zeg schijnbaar maar wat.
)
voor staande figuren gebruik ik fondant, anders marsepein en voor huidskleur ook marsepein, anders gaan ze er zo doods uitzien. 
Ohh Wendy wat maak je toch een mooie poppetje deze zijn ook weer 
suus1978 schreef:mooi hoor echt prachtig!
Maak je ze eigelijk helemaal van fondant of ook wel marsepein?hihi, malletjes.
Ja, alleen voor de roosjes,
(o, ik reageer mischien raar maar ik moest er lachend aan terug denken dat iemand pas zei dat ik malletjes gebruikte en hoe dat het makkelijkst ging, ik toen zei dat ik ze niet gebruikte, maar ze volhield van wel. Ach, ik zeg schijnbaar maar wat.)
voor staande figuren gebruik ik fondant, anders marsepein en voor huidskleur ook marsepein, anders gaan ze er zo doods uitzien.
dankjewel voor het antwoord! Had wel het vermoeden dat jij geen malletjes gebruikte hoor 
Heeeeeeeeel mooi!!!!!!!!
Ze zijn weer geweldig! 
Wauw errug mooi.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nog twee bruidsparen.