Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat maak je nou eigenlijk op PME 1 ?........nou dit
Ik vind 'm heel knap gemaakt en erg strak. leuke kleuren, hoewel het niet helemaal mijn type taart is, zie ik wel dat je het al goed onder de knie hebt, goed gedaan!
Ik vind 'm heel knap gemaakt en erg strak. leuke kleuren, hoewel het niet helemaal mijn type taart is, zie ik wel dat je het al goed onder de knie hebt, goed gedaan!
ik hou er zelf ook niet van ha ha ha
maar je moet alles een keer gedaan hebben he !!
Superleuk!
Heel mooi
Wat leuk dat je dit aan ons laat zien. Ziet er mooi uit. Moet nog even geduld hebben maar dan mag ik ook 
Wat leuk dat je dit aan ons laat zien. Ziet er mooi uit. Moet nog even geduld hebben maar dan mag ik ook
Ja he je ziet hier namelijk maar weinig van wat je daar nou echt gaat maken Super leuk en heel gezellig !!
Erg leuke taart, met volgens mij veel verschillende technieken. Nu weet ik toch een klein beetje wat me in november te wachten staat 
hele mooie taart.
jammer genoeg doen ze dit niet hier waar ik woon.
hele mooie taart.
jammer genoeg doen ze dit niet hier waar ik woon.
ik moet ook een aardig stukje rijden hoor en sommige bleven daar gewoon slapen dat kan als je het in twee weekenden doet ....
Ik vind het een hele mooie taart geworden.
ziet er heel hip uit
Ziet er super uit!
leuk om te zien wat er allemaal gedaan word....
ik zie veel technieken....taart bekleden? frillen, cakeboard bedekken , van die knijpers gebruiken, draperen, rolroosjes, rand doen...mis ik nog iets?heel leuk gedaan en erg strak bekleed

leuk om te zien wat er allemaal gedaan word....
ik zie veel technieken....taart bekleden? frillen, cakeboard bedekken , van die knijpers gebruiken, draperen, rolroosjes, rand doen...mis ik nog iets?heel leuk gedaan en erg strak bekleed![]()
Nou je bent al een heel end 
Mooie taart, vind het leukom "resultaat"cursus taart te zien!
Leuk om te zien! Ziet er super uit 
Dit is de eerste PME-eindtaart die ik mooi vind!

liselotte1983 schreef:hele mooie taart.
jammer genoeg doen ze dit niet hier waar ik woon.ik moet ook een aardig stukje rijden hoor en sommige bleven daar gewoon slapen dat kan als je het in twee weekenden doet ....
dat is natuurlijk ook een optie.
maar dat word dan waarschijnlijk voor volgend jaar.
want het word binnenkort weer druk op mijn werk en dan krijg ik geen vrij.
nog even wachten dan maar. 
leuk
Hé, je hebt nog aardig opgeleukt
Vooral die strikjes zijn mooi geworden 
mooi gedaan.
En zoals vele al schrijven: erg leuk om eens de resultaten te zien.
Zo krijgen wij "leken" een beetje inzicht in wat ons ooit nog te wachten staat !
Hé, je hebt nog aardig opgeleukt
Vooral die strikjes zijn mooi geworden

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat maak je nou eigenlijk op PME 1 ?........nou dit