Onderwerp: voor 180 personen vierkante bruidstaarten voor mijn broer
zie hieronder. op een of andere gekke manier is er alles twee keer... kzal wel weer eens iets fout gedaan hebben
http://www.taartwerk.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » voor 180 personen vierkante bruidstaarten voor mijn broer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zie hieronder. op een of andere gekke manier is er alles twee keer... kzal wel weer eens iets fout gedaan hebben
het begon allemaal met 1 taartje voor mijn broer toen hij promoveerde zo'n 4 jaar geleden. Nu vroeg hij of ik hun bruidstaart wilde maken. Tuurlijk! ze houden van strak, ik heb ze wat boeken laten zien en toen kwamen we op vierkante taarten uit met alleen een lintje. Dus lekker laten inspireren door anderen. De kleuren wisten ze al snel. Ik vond het zelf alleen nog moeilijk om echt dat mooie donkere theerood te maken. uiteindelijk bruin, rood, roze en oranje bij elkaar gevoegd met onderstaand resultaat.
gevuld met aardbeienbavarois met verse aardbeien en chocolade creme met stukjes chocolade.
beetje balen van die haspel op de achtergrond. die gaan we nog een beetje wegpoetsen
en oko nog 3 taarten gevuld met sinaasappelbavarois en BC lemoncurd.
Iedereen vond het heerlijk en gingen graag voor een 2e stukje![]()
Bedankt weer voor het kijken
ps voor de nieuwsgierigen onder ons:
media in vita, amor facta betekent: midden het leven, gebeurde de liefde. Ze zijn beiden rond de 50 jaar. Vandaar...
Heel chique hoor! Ook een leuke opstelling met de vierkante taarten.
En wat staat nu eigenlijk op de taarten geschreven ?
mooi!!!
ik had er al veel over gehoord en nu zie ik ze dan eindelijk
xxx Mireille
Mooi hoor, en idd. ik was zo nieuwschierig
Wat superstrak zeg!!! Heel mooi. En nog gefeliciteerd
Wat een mooi werk heb je geleverd. Heel apart, strak, past goed bij elkaar. En mooie tekst
Super mooie strakke taarten!
Prachtig geheel
wat een werk!!! super!
Wat een prachtig geheel zo. Die vierkante blokken onder de taarten ook heel mooi, heel strak!
Wow, wat een leuk geheel zo bij elkaar! Erg origineel!
En ach die brandslang, hij is in ieder geval ook rood!
Wat een mooie bijzonder tekst!
Zo,dat ziet er heel mooi strak uit zeg,top gedaan!
heel chiqeu
gaaf zo zeg.
elegant, mooi, strak, mooie tekst. gewoon top
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » voor 180 personen vierkante bruidstaarten voor mijn broer