Onderwerp: 5 uur autorit bruidstaart en een schatje van een bruidstaart
Deze taart heb ik gemaakt voor een vriendin van me die afgelopen maandag is getrouwd in Hoevenlaken. We vertrokken vanuit maastricht om 10 uur en de A2 werd bij Urmond geheel afgsloten. Gevolg dat alles wat op de autosnelweg zat richting sittard werd geleid. GEVOLG heeeeel veeeel file
Ik had 3 vrieselementen bij de taart gedaan gelukkig. we stonden dus in de file in de zon Na 2,5 uur konden we weer op de snelweg bij Born. Als je over de snelweg had gereden was dat 3 km geweest
Na 5 uur rijden kwamen we te laat voor de ceremonie maar de taart was net op tijd Ik heb tijdens de rit ook niet gespiekt in de doos ik dacht ik zie het daar wel. De taart was ingezakt naar een kant...de achterkant gelukkig. Bruidspaar vond em prachtig en heerlijk: 30, 25, 20 en 15 cm taart met aardbeienmouse en BBroom.
Deze schattige taart had de klant zelf uitgezocht: 12 en 22 cm bananenmouse, 30 cm bokkenpoot en 18 cm is gevuld met aardbeienmouse.
Ik vond em leuk om te maken en zeker een van mijn favorieten om nog eens te maken