Onderwerp: verjaardags picknick [tips gevraagd]
Hier is mijn eerste stapel van deze week.
winnie the pooh en zijn vriendjes.
Wat is tijgertje moeilijk zeg.... heeft iemand er tips voor? of misschien een how to?
bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » verjaardags picknick [tips gevraagd]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier is mijn eerste stapel van deze week.
winnie the pooh en zijn vriendjes.
Wat is tijgertje moeilijk zeg.... heeft iemand er tips voor? of misschien een how to?
bedankt voor het kijken
Ik vind m heel erg leuk anders hoor!!
Ik weet dat er ooit ergens op het forum een how to circuleerde van zo'n fimo klei boekje..
er is zo'n topic waar al die how to's bij elkaar staan... ik denk bij de www-tjes ofzo..
Ik weet dat er ooit ergens op het forum een how to circuleerde van zo'n fimo klei boekje..
er is zo'n topic waar al die how to's bij elkaar staan... ik denk bij de www-tjes ofzo..
volgens mij moet ik aan de bril gister die hele lijst door genomen niks gezien en nu zie ik gewoon 3 voorbeelden van how to van tijgertje
Ik moet vandaag weer een winnie en vrienden taart maken dus....
volgens mij moet ik aan de bril gister die hele lijst door genomen niks gezien en nu zie ik gewoon 3 voorbeelden van how to van tijgertje
Ik moet vandaag weer een winnie en vrienden taart maken dus....
Ik vind 'em ook superleuk!
Teigetje kijkt in ieder geval wel hartstikke lij naar het cadeautje (dat vast niet voor hem zelf is )
wat een leuke taart, niets mis hoor met je boetseersels!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » verjaardags picknick [tips gevraagd]