Re: Wat is dit??
Suikertaartjes-Suuz : das nou eens plezant
enne is dat DING een uitklapbaar ding wat je ergens onder kan zetten om te verrijden ofzo??
kan de grootte niet goed inschatten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wat is dit??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Suikertaartjes-Suuz : das nou eens plezant
enne is dat DING een uitklapbaar ding wat je ergens onder kan zetten om te verrijden ofzo??
kan de grootte niet goed inschatten
En kun je erop zitten??
Als je zegt dat het een flessenrek is geloof ik het ook volgens mij!
owjaa zou ook nog kunnen.....
ik ga zo maar eens slapen morgenvroeg staan die meisjes van me zo weer naast t bed! ( rond een uurtje of 6-6.30
)
Nou, veel wijzer zijn we nog niet geworden zie ik....
Ik heb ook geen idee wat het is, maar ik vind het zo'n leuk topic dat ik me toch maar even abonneer
Wat supertopic is dit!
Ik heb ook wat
![]()
Wie weet wat dit is, en hoe wordt het gebruikt?
Ik weet het! Dat is een practise board... Ik heb hem ook. Daar kun je spuitwerk mee oefenen. Even je voorbeelden onder het plasticje doen en naspuiten maar! Met de witte dingen kun je hem ook rechtop zetten.
Dit is om banen / repen te snijden. Je kunt hem zelf instellen op de gewenste maat en dan roetssj je die fiets er zo doorheen.....
Sadija schreef:Wat supertopic is dit!
Ik heb ook wat
![]()
Wie weet wat dit is, en hoe wordt het gebruikt?Ik weet het! Dat is een practise board... Ik heb hem ook. Daar kun je spuitwerk mee oefenen. Even je voorbeelden onder het plasticje doen en naspuiten maar! Met de witte dingen kun je hem ook rechtop zetten.
Ja dat is inderdaad veel logischer dan wat ik eerst dacht!
Maar ik vraag me af waarom het dan bij een bloemenpakket zit...
Jozien schreef:Sadija schreef:Wat supertopic is dit!
Ik heb ook wat
![]()
Wie weet wat dit is, en hoe wordt het gebruikt?Ik weet het! Dat is een practise board... Ik heb hem ook. Daar kun je spuitwerk mee oefenen. Even je voorbeelden onder het plasticje doen en naspuiten maar! Met de witte dingen kun je hem ook rechtop zetten.
Ja dat is inderdaad veel logischer dan wat ik eerst dacht!
Maar ik vraag me af waarom het dan bij een bloemenpakket zit...
Het klinkt inderdaad logisch.
Maar als je dat gele dingentje rechtop zet, dan glijdt alles er toch vanaf (of denk ik niet slim?)
RI plakt overal wel aan hoor. Ik oefen vaker gewoon op de zijkant van mijn bakblik
oouuh Ik snap hem...
Ik heb nog niet met RI gewerkt, vandaar dat ik hem niet snapte
Thanx voor de opheldering..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wat is dit??