Re: Wat is dit??
Nou dan heb ik er ook nog één. Mijn moeder had laatste een setje van keukenhulpjes gekocht. Ik kreeg dit "Komt vast van pas met al dat bakken." Ik heb geen idee wat het is.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wat is dit??
Nou dan heb ik er ook nog één. Mijn moeder had laatste een setje van keukenhulpjes gekocht. Ik kreeg dit "Komt vast van pas met al dat bakken." Ik heb geen idee wat het is.
![]()
![]()
Jaaa,die weet ik!
Hiermee kun je van citrusvruchten schilletjes halen.Dus met die gaatjes langs de schil halen en dan krijg je mooie krullen.
En de magnetron gaat naar..... *tromgeroffel*......Notje!!
Kom maar naar beneden Notje, en neem je prijs in ontvangst!!
* applaus*
het heeft ook nog een naam : zester
Wat supertopic is dit!
Ik heb ook wat
Wie weet wat dit is, en hoe wordt het gebruikt?
Komt uit deze set:
In het boekje staat er niets over..
Wie Weet Het..??
In die pootjes kun je je boekje zetten geloof ik, maar dat werkt niet zo handig. Ik snap ook niet waarom ze dat erbij hebben gedaan.....
In dat gele ding met plastic, kun je je uitgestoken bloempjes leggen zodat ze niet uitdrogen, das op zich wel handig!
Wat ik trouwens vreemd vind aan dit pakketje;
Op pagina 10 staat een afbeelding van een leaf veiner, maar die zit er helemal niet bij! Alleen dat ellendige ronde ding, maar daar heb je niet zoveel aan....
Beetje raar voor een bloemenpakket!
Ik ben net de kasten langs gegaan maar kan hier geen 'vreemde' voorwerpen vinden. Laten we dit topic in ere houden want het is veel te leuk!!!!
Wie oh wie heeft iets en weet niet wat het is!!!!!
Dit is grappig! Ik zie je zo staan in die winkel; ohh leuk, en ook nog afgeprijsd, geen idee wat het is maar ik kan er vast wel iets mee. Hilarisch!!!
In die pootjes kun je je boekje zetten geloof ik, maar dat werkt niet zo handig. Ik snap ook niet waarom ze dat erbij hebben gedaan.....
![]()
In dat gele ding met plastic, kun je je uitgestoken bloempjes leggen zodat ze niet uitdrogen, das op zich wel handig!
Eindelijk !!
Bedankt voor je antwoorden en uitleg!
En die Leaf veiner verhaal was me ook al opgevallen, ik ben er maar vanuit gedaan dat je deze apart moest bijbestellen
KuZz
owww wat leuk dit!!
ik heb er ook nog een... ga ff zoeken!!
Nou dit is hem:
Ligt in mijn keukenla en gebruik hem best wel eens,alleen als er eens familie of vrienden in mn la zit,dan krijg ik altijd de vraag... WAT IS DAT......
Volgens mij is dat zo'n ding om deksels van potten te halen. (Jam, groente, al die gladde draaideksels die zo muurvast zitten.)
Met dat haakdingetje kan je onder het deksel komen om er lucht bij te laten (hefboompje) en met de ronde vorm kan je het deksel een draai geven.
whahaha dat is een blikopener.
blikjes met een lipje daar steek je hem achter en trekken maar.
whahaha die is leuk
Oei, ik had er toch heel andere ideeën over...
Oei, ik had er toch heel andere ideeën over...
VERTELLLLL
Nou om je ergens te krabben ofzo...
De nette variant dacht ik iets voor een meloen ofzo, wat precies, daar was ik nog niet uit....
Tja, als je echt jeuk hebt lijkt dit me een uitkomst!
Dat plakje tussen je schouderbladen, dat is altijd zo ellendig!!
jaaaa errug is dat he.... Heb ik een man voor aangeschaft
Tja, das ook een optie....
Ik heb wel een vriend, maar die zie ik bijna nooit Misschien dat we het daarom al zolang met elkaar uithouden
Zo werd dit ding bij ons op het werk een fiets genoemd:
Ik keek wel even heel raar op toen mij de eerste keer werd gevraagd of ik de fiets even wilde halen!
whahaha ik ben ook niet getrouwd hoor
tis dat je uit de buurt woont anders had ik je wel een keer gekrabt als je jeuk had
Ik keek wel even heel raar op toen mij de eerste keer werd gevraagd of ik de fiets even wilde halen!
whahah net zo raar als ik nu kijk denk ik!
"Ik ben op de fiets" krijgt dan ook ineens een vreemde betekenis
@ MamaNona
Ach, ik zie mijn moppie morgen weer
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wat is dit??