1 Laatst bewerkt door Biancatjuh (22-06-2010 17:13)

Onderwerp: fondant en marsepein

Hallo

een vraagje ik wil een stapeltaart gaan maken voor de verjaardag van mijn zus.
Nu was ik aan het denken om 2 lagen met fondant te bekleden en een met marsepein (voor de liefhebbers). Smaakt dit samen?

Ook vraagje voor de stapeltaart ik moet dus onder dat karton waar de volgende taart op komt icing doen. Kan dit met die kant en klare icing writers? Of kan ik beter even een beetje icing maken?

Groetjes Bianca

2

Re: fondant en marsepein

Het maakt toch helemaal niet uit of die 2 smaken samen gaan?  :think:   Ik neem aan dat men kan kiezen uit welke laag ze een stukje willen? En dat je de lagen allemaal een andere vulling geeft?  Mocht er dan iemand zijn die van alles wat wil, tja...

Wat je 2de vraag betreft: die icing writers werken prima, het gaat maar om een beetje lijm tegen het schuiven, daar is dat spul goed genoeg voor. Tenzij je meestal je bochtjes lekker strak neemt...  :lol:

3

Re: fondant en marsepein

Poptie schreef:

Het maakt toch helemaal niet uit of die 2 smaken samen gaan?  :think:   Ik neem aan dat men kan kiezen uit welke laag ze een stukje willen? En dat je de lagen allemaal een andere vulling geeft?  Mocht er dan iemand zijn die van alles wat wil, tja...

Wat je 2de vraag betreft: die icing writers werken prima, het gaat maar om een beetje lijm tegen het schuiven, daar is dat spul goed genoeg voor. Tenzij je meestal je bochtjes lekker strak neemt...  :lol:

haha mijn vriend rijdt normaal en die crost nogal haha. Denk dat ik maar ga rijden hihi :)

Groetjes Bianca