Onderwerp: Hart onder de riem, een taart met zijn verhaal
hallo allemaal,
dit weekeinde was ik "pleegmoeder" van twee kindjes. Die even tijdelijk een weekeind bij ons kwamen logeren.
Het jongentje is het beste vriendje van mijn oudste zoontje en het meisje zit bij mijn jongste zoontje in de klas.
Hun moeder zit op dit moment in een dipje en kon op dit moment wel wat rust gebruiken. Er spelen allerlei familiezaken en het is op dit moment turbulent voor haar. Om hun en de kids wat rust te gunnen kwamen de twee jongste kids dus van vrijdag tm zondag bij ons logeren.
Om de kindjes een onbezorgd weekeinde te gunnen.
Zondag hebben wij met zijn 5-en een taartje gemaakt voor hun ouders. Omdat het ook vaderdag was en zij dus niet thuis waren en omdat ze heel erg veel houden van hun ouders. Een hart onder de riem steken van mijn vriend en mijn kant uit.
De kindjes (die van mijzelf en mijn pleegkindjes) hebben de decoratie gemaakt. Hoe toepasselijk maakte het meisje allemaal hartjes en het jongentje x jes want die stonden voor kusjes.
3 vlinders en 3 roosjes want voor elk kindje 1 met een groot hartje in het midden. Moederhart...
Dit is hem geworden en natuurlijk ook een foto van de bende van 4.

groetjes
marjolein

)