1

Onderwerp: Twee koffiekopjes voor de juffen

In navolging van mijn koffiebeker voor juf, wilde mijn buurvrouw dit ook voor de juffen van haar zoontjes. Heb nu in gewone koffiekopjes gebakken en dat ging prima! We hebben ze samen bekleed. Bijna vergeten een foto te maken, ze waren al ingepakt:

http://i50.tinypic.com/qx1kig.jpg

2 Laatst bewerkt door tine83 (22-06-2010 10:19)

Re: Twee koffiekopjes voor de juffen

Erg leuk! die koffiekopjes staan ook nog op mijn to-do list! Dat kan gewoon in een koffiekopje in de oven?

3

tine83 schreef:

Erg leuk! die koffiekopjes staan ook nog op mijn to-do list! Dat kan gewoon in een koffiekopje in de oven?

Ja, ik heb ze in gewone koffiekopjes gebakken. Ik heb wel bakspray gebruikt. Met invetten met boter kreeg ik ze er niet heel uit.
Iets meer dan de helft vullen, anders krijg je zo'n rare "overloop".

Succes!

4

Leuk fruitcake! Ik zat nog te twijfelen, wel of toch maar iets anders verzinnen maar ik ga er denk ik ook maar voor. En dan toch ook maar s proberen bakken in n koppie! Ben benieuwd maar die van jou zijn in ieder geval reuze leuk gelukt!! Leuke kleuren ook :thumb:

5

Super-leuk !!!

6

fruitcake schreef:
tine83 schreef:

Ja, ik heb ze in gewone koffiekopjes gebakken. Ik heb wel bakspray gebruikt. Met invetten met boter kreeg ik ze er niet heel uit.
Iets meer dan de helft vullen, anders krijg je zo'n rare "overloop".

Succes!

Dank je voor de tips!
Als het gelukt is zal ik ze hier ook eens posten!

7

Heel leuk geworden............ :)