Onderwerp: [How to] eetbare parels
Een kleine how to voor het maken van eetbare parels waar je je tanden niet op breekt . Voor een beter leesbare versie: --> klik! (wel even naar beneden scrollen).
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [How to] eetbare parels
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een kleine how to voor het maken van eetbare parels waar je je tanden niet op breekt . Voor een beter leesbare versie: --> klik! (wel even naar beneden scrollen).
Goed idee!! Bedankt!
dank je wel
Zo simpel en daarom dus zo goed! Idd, je breekt je gebit er anders op en ik maar roepen "nee, hoor, alles is eetbaar!".... Dank je wel!
oo...super idee!! dank je wel!
Wat een duidelijke how-to. Ik heb gelijk je hele site bij mijn favorieten gezet!
Je staat in mijn favorieten!
thank you wonderfull pearls
Oh dank je, mooi duidelijk!
Ja, Fijn Duidelijke Uitleg
Bedankt hoor! Ook de andere how to's op je site zijn heel nuttig!
Hi,
Dank je voor de duidelijke uitleg, ben net als alle andere naar je site gegaan en hij staat nu ook tussen mijn favorieten.
bedankt
Je krijgt de balletjes mooi rond door ze in een ronde kom snel te laten draaien.....
Ik zie nu pas dat deze How to van jou komt, maar dankzij deze had ik prachtige parels op mijn laatste taart. Werkt perfect, bedankt!
Super heel erg bedankt!
Deze komt mij wel te pas!
Duidelijk how to! Bedankt...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [How to] eetbare parels