1

Onderwerp: hoeveel taart?

heb nog wel even tijd, maar zit met volgende vraag:
op 14 augustus trouwen mijn ventje en ik. we houden het klein, dichte familie en enkele heel goede vrienden.
al bij elkaar 25 a 30 personen.
nu zou ik heel graag een stapel maken als bruidstaart, als maaltijd is het bbq, hier bij ons thuis in de tuin.
maar men ventje was gek van men petit fours en oreo balletjes, en stelde voor dat ik die zou maken voor bij de koffie.
ik zou dus eigenlijk alle drie moeten doen...hoeveel taart, of welke maten zouden jullie dan nemen?

Let's have a Cake Good Day !!!

2

Re: hoeveel taart?

Je berichtje staat hier niet helemaal goed. Ik meld het even.

Antwoord op je vraag: Als je links in het menu bij "tabellen" kijkt, vind je de juiste maten voor jullie feest.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

als het gewoon taart is voor 30 personen kan ik het wel vinden, dat heb ik nog gedaan, maar is het niet wat veel om na bbq zowel taart als petit fours en bolletjes voor 30 personen te voorzien?

5

Als je nu een klein stapeltje maakt (10-15-20) kun je er ook nog wat petit fours bij doen en cakeballetjes. Zo heb je van alles wat!

Alvast gefeliciteerd!

Jacqueline

6

Je kunt inderdaad ook voor 20 personen taart maken (of voor 16), en dan nog een paar petit fourtjes en cakeballetjes ernaast.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

7

:Y  reden om nieuwe vormen te kopen... 15cm heb ik niet...