Onderwerp: nog enkele van mij, oa de meisjesvariant...
bedankt voor het kijken 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nog enkele van mij, oa de meisjesvariant...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
bedankt voor het kijken 
jeetje wat ben jij druk geweest, wat een vrolijke, sprankelende taarten en heel wat blije kinderen denk ik zo!
wat een vrolijke parade zeg!!! leuk ook al dat geboetseer!
leuke fleurige taarten allemaal! Ben helemaal weg van al het roze, hou ik wel van!
Mooie parade.
Vind de meisjes Bumba erg leuk.
bedankt, ze zijn wel niet allemaal van afgelopen week hoor
inspiratie heb ik hier en daar gehaald, dus als iemand wat herkend van zichzelf, bedankt daarvoor 
gezellige parade, vrolijke kleurtjes 
Een hele fraaie parade! Vind vooral de taart voor Fleur met HK erop erg mooi. Lekkere heldere kleuren!
Negeer mijn berichtjes hier boven. Ik zie dat mijn dochter van 2 ze heeft geplaatst
! Iedere keer weer moet ik haar zeggen dat ze niet aan de laptop mag zitten!
Hartstikke leuke taarten!
Negeer mijn berichtjes hier boven. Ik zie dat mijn dochter van 2 ze heeft geplaatst
slimme meid van 2 jaar dus!
Mooie taarten!!! Knap geboetseerd!!

hahaha, 2 jaar en dan al zo bijdehand!!! Dat belooft wat moeders!;)
By the way, wat een super frisse taartjes! Mooie kleuren en mooi geboetseerd! En ook zoveel! Dat is door werken geblazen geweest!
groetjes
heel mooie parade met heel gaaf boetseerwerk.....Bumba en Mario zijn mijn favorieten, maar de anderen zijn niet minder mooi
wat een mooie taarten. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nog enkele van mij, oa de meisjesvariant...