Re: Weet iemand een howto van een "Wave" taart ofzoiets??
Ik heb het boek bij ECI besteld, levertijd 2 weken, ben benieuwd wanneer ik een email krijg dat ie niet meer voorradig is !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Weet iemand een howto van een "Wave" taart ofzoiets??
Ik heb het boek bij ECI besteld, levertijd 2 weken, ben benieuwd wanneer ik een email krijg dat ie niet meer voorradig is !
Het boek is wel voorradig bij een duitse boekhandel
ik mag hier geloof ik geen linkje zetten, maar even googelen naar buchgourmet,
hoezo zou je hier geen linkje mogen neerzetten van een duitse boekhandel???
gertieneke schreef:Het boek is wel voorradig bij een duitse boekhandel
ik mag hier geloof ik geen linkje zetten, maar even googelen naar buchgourmet,hoezo zou je hier geen linkje mogen neerzetten van een duitse boekhandel???
Het was een duitse internetwinkel en ik dacht dat er helemaal nooit geen linkjes mochten eigenlijk
Hij is daar in ierder geval niet meer leverbaar, dus dan heeft het linkje ook geen zin meer
Hier komt spuit 11....ik dacht dat er een wave-bakblik bestond......
Groetje Nathasja.
tipsytaartje schreef:gertieneke schreef:Het boek is wel voorradig bij een duitse boekhandel
ik mag hier geloof ik geen linkje zetten, maar even googelen naar buchgourmet,hoezo zou je hier geen linkje mogen neerzetten van een duitse boekhandel???
Het was een duitse internetwinkel en ik dacht dat er helemaal nooit geen linkjes mochten eigenlijk
Hij is daar in ierder geval niet meer leverbaar, dus dan heeft het linkje ook geen zin meer
Nog even voor de duidelijkheid dan: de regel is dat linken naar een (web)shop in taartdecoratieartikelen niet mag, andere links mogen wel. En een shop gewoon noemen mag hoor, zolang je maar geen topic opent om reclame te maken (of anti-reclame, da's ook niet gewenst )
Hier komt spuit 11....ik dacht dat er een wave-bakblik bestond......
Groetje Nathasja.
dat dacht ik eerst ook... ze zijn allemaal zo mooi strak gesneden
Naar aanleiding van dit topic, ben ik eens ff gaan googlen op dat ISBN nummer. En ik kwam het volgende tegen:
cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310210466819
Omgerekend betaal je, incl. verzending, € 34,35 (ongeveer, hangt van de wisselkoers af)
Ik twijfel nog of ik dit boek koop of iets wat meer op mijn nivo ligt. Ik vind mezelf nog steeds een beginner namelijk.
de link werkt helaas niet meer.
Nathasja schreef:Hier komt spuit 11....ik dacht dat er een wave-bakblik bestond......
Groetje Nathasja.
![]()
![]()
![]()
dat dacht ik eerst ook... ze zijn allemaal zo mooi strak gesneden![]()
Dank je wel
Naar aanleiding van dit topic, ben ik eens ff gaan googlen op dat ISBN nummer. En ik kwam het volgende tegen:
cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310210466819
Omgerekend betaal je, incl. verzending, € 34,35 (ongeveer, hangt van de wisselkoers af)
Ik twijfel nog of ik dit boek koop of iets wat meer op mijn nivo ligt.Ik vind mezelf nog steeds een beginner namelijk.
heb em bij Play.com besteld voor 29,95 incl verzenden....
de link werkt helaas niet meer.
Hé, ik zie het.
Gisteravond (okee vanacht ) deed ie het nog wel.
Maar wie weet komt er weer een veiling op ebay, ff in de gaten houden denk ik.
jolanda80 schreef:de link werkt helaas niet meer.
Hé, ik zie het.
Gisteravond (okee vanacht) deed ie het nog wel.
Maar wie weet komt er weer een veiling op ebay, ff in de gaten houden denk ik.
en dan geen werkende linkjes meer neerzetten aub dus dat je er niet op kunt klikken, dat mag wel
Jax schreef:jolanda80 schreef:de link werkt helaas niet meer.
Hé, ik zie het.
Gisteravond (okee vanacht) deed ie het nog wel.
Maar wie weet komt er weer een veiling op ebay, ff in de gaten houden denk ik.en dan geen werkende linkjes meer neerzetten aub
dus dat je er niet op kunt klikken, dat mag wel
Oepsie, sorry...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Weet iemand een howto van een "Wave" taart ofzoiets??