1

Onderwerp: Roze bruidstaart met vlinders

Ik post eigenlijk bijna nooit een berichtje :o  maar ik ben zo trots op mijn eerste bruidstaart dat ik m toch even wil laten zien!

Het bruidspaar wilde graag een taart met vlinders, dus heb ik een proeverijtje gemaakt van drie verschillende taartjes (qua kleurstelling en qua smaak). Ze kozen de roze taart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZIZIDHDS-D.jpg

Op de taartenbeurs in Alphen heb ik cakeseparator gekocht, dus die moest natuurlijk gelijk in gebruik genomen worden  :Y ! Dit is het resultaat...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4DYOEABC-D.jpg

Bedankt voor het kijken!! En tips zijn altijd welkom  ;) !

2

Re: Roze bruidstaart met vlinders

Wauw heeel mooi!!!

Heb je nou gewoon een vaas er tussen gezet??

3

prachtig gedaan

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Mooi gemaakt hoor, ik had laatst ook al bijna zo'n soort seperator gekocht, ziet er erg mooi uit (denk dat ik hem inderdaad ook maar ga bestellen  :Y ) je kunt er iedere keer weer wat anders mee doen, erg handig!!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

5

Marit schreef:

Wauw heeel mooi!!!

Dank jullie wel!! Tis een cake separator. Das een soort vaas, maar wel van plexiglas. Dat is een stuk lichter dan glas, dus dan zakt ie niet door de onderste taart  :) . Je kan een vaas wel eronder zetten (heb ik ergens op internet gezien).

6

Echt schitterend, de details, de kleuren, schitterend !!!

Groetjes, Conny

gaaf!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Je taart ziet er schitterend uit,heel mooi hoe de echte bloem erin is verwerkt,toppie!!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9

hele mooie taart en supergaaf effect zo met die seperator!!

wauw wat een prachtige taarten

carpe diem

11

En trots mag je zijn hoor  :Y .

Echt heel mooi gedaan  :thumb: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

12

Prachtige taart!! Zover ben ik nog lang niet. Ben net begonnen met taartjes maken en daarom wel veel op dit forum te vinden. Vind het echt schitterend wat sommige voor kunst werken maken.

Nou zie ik ook vaak het schoentje voorbij komen. Zo iets wat ook bij de proeftaartjes staat. Maken jullie dat uit de hand? Of is daar een mal voor?

Groetjes lisette

13

Mooi hoor!

Groet, Jolanda

14

wauw .....die is mooi,wat een apart effect met die seperator  en de proeftaartjes zijn ook prachtig geprestenteerd  :thumb:

15

:thumb:

16

Prachtig. Hele lieve kleurtjes heb je gebruikt.

17

Per sempre schreef:
Marit schreef:

Wauw heeel mooi!!!

Dank jullie wel!! Tis een cake separator. Das een soort vaas, maar wel van plexiglas. Dat is een stuk lichter dan glas, dus dan zakt ie niet door de onderste taart  :) . Je kan een vaas wel eronder zetten (heb ik ergens op internet gezien).

Bedankt voor je antwoord!
Weet je toevallig of hij ook via internet te koop is?
Heb al even gezocht maar kan het niet vinden :nooo

18

Heel mooi!!

19

Heel erg mooi en lieve kleurtjes!

20

Marit schreef:
Per sempre schreef:
Marit schreef:

Wauw heeel mooi!!!

Bedankt voor je antwoord!
Weet je toevallig of hij ook via internet te koop is?
Heb al even gezocht maar kan het niet vinden :nooo

Ik heb m zelf gekocht op de beurs bij Cee for Cakes. Die zitten in Engeland, maar ze kunnen het opsturen (kost denk ik wel wat...).
Verder weet ik dat Tasty shop ze heeft (weet niet of ik dat mag zeggen  :/ ), maar die zijn erg duur.

Ik heb zelf een zaak in Den Haag gevonden die plexiglas "vazen" maakt, dus misschien scheelt dat in prijs. Ik heb gezocht op "plexiglas" en "buis" op google. Misschien heb je er wat aan!

21

setje004 schreef:

Prachtige taart!! Zover ben ik nog lang niet. Ben net begonnen met taartjes maken en daarom wel veel op dit forum te vinden. Vind het echt schitterend wat sommige voor kunst werken maken.

Nou zie ik ook vaak het schoentje voorbij komen. Zo iets wat ook bij de proeftaartjes staat. Maken jullie dat uit de hand? Of is daar een mal voor?

Groetjes lisette

Hoi Lisette!

Dat is een mal die ze verkopen in de shop:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2101

Heel makkelijk! Wel wat tylose door je fondant doen, anders stort ie in  ;)

22

Werkelijk waar prachtig  :thumb:  :Y

prachtig

Groetjes Miranda

24

Prachtig.

25

Wooow, echt prachtig hoor!