Onderwerp: zoontje wordt 3 en ik heb geen inspiratie....
erg he?
ik weet gewoon niet wat ik moet maken, hij vind alles wel goed, maar ik wil eigenlijk wel een uitdaging
iemand een leuk idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » zoontje wordt 3 en ik heb geen inspiratie....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg he?
ik weet gewoon niet wat ik moet maken, hij vind alles wel goed, maar ik wil eigenlijk wel een uitdaging
iemand een leuk idee?
Zijn favoriete beest, speelgoed, sport ?
Hij heeft vast wel een favoriet tv programma/film ....kan je daar niet iets mee doen?
een leuke dierentuintaart met leeuw en olifant enzo of thomas de trein dat vinden ook veel jongetjes leuk
Mijn zoontje word er ook 3 de 25 ste. Ik moet tegen vrijdag 30 cupcakes gemaakt hebben en voor zaterdag een taart. En ik ben ook nog vollop aan het brain stormen...
Pff,ik heb de verjaardagen er gelukkig weer opzitten,het valt niet bij voor je eigen kids,hoge verwachtingen en eisen
Hoop dat je toch op een hardstikke leuk en gaaf idee komt,succes!!
Piraten?
thomas de trein
cars
bumba
Hai,
Mijn zoontje is vrijdag 1 geworden en ik wist het ook echt niet. Ik had de uitnodiging zelf gemaakt, zijn foto met dieren en groen en blauwe achtergrond. Dus daar heb ik ook de taart van gemaakt, wel zo toepasselijk. Heb jij een uitnodiging naar familie en vrienden verstuurd? Misschien dat je daar wat mee kan.
Succes!
Een topsy turvy taart met op elke laag iets van zijn lievelingsthema's?
Als dat geen uitdaging is
Succes!
gr. Araucaria
allemaal nog bedankt voor de reacties
ik zag het idee van dieren/jungle wel zitten, maar toen mijn zoontje een Thomas de trein taart zag......dus helaas het wordt toch die trein
een topsy turvy was zeker een uitdaging geweest haha maar het wordt een berg met de trein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » zoontje wordt 3 en ik heb geen inspiratie....