Re: Kleurrijke bruidstaart
Felle kleuren is zeker gelukt, hij is super kleurrijk . Je hebt een prachtige taart bij hun wensen weten te maken
. Mooie strikken ook!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Felle kleuren is zeker gelukt, hij is super kleurrijk . Je hebt een prachtige taart bij hun wensen weten te maken
. Mooie strikken ook!
oooooooohhh wat is die gaaaf !
mag ik hem opslaan als voorbeeld voor mijn dummy ?
Tuurlijk!
Maar ik wil een keer aan de echte kwark en dat zie ik dus een beetje misgaan.
Ik gebruik ook vaak het Vlits-appeltaart recept en dan doe ik als vulling appeltaartyoghurt van Mona met geklopte slagroom. Ik kan je zeggen: dat is toch echt wel dun, maar het houdt zich perfect in de taart! Echt 1 van de favorieten.
Dat is echt een bjoetie. Geweldig zeg!
Had hem op Hyves al gezien maar hij is super gaaf.
Ik had het al gezegd op hyves, maar vind hem te gek! Heel stijlvol inderdaad en toch vrolijk
Wauw!
Dat ziet er heel gezellig uit,mooie kleurrijke bruidstaart!!
Wow, wat heb jij deze opdracht mooi uitgewerkt zeg. SUPER !!!
Heel stijlvol, dat is zeker goed gelukt! Super joh!
Gelukkig is het door de locatie verder goed afgehandeld, want ik kreeg vanmiddag deze mail:
"Wij wilden je nog heel erg bedanken voor de prachtige en verrukkelijke taart die je voor ons hebt gemaakt. We vonden hem helemaal super en kregen veel complimenten van onze gasten! Keurig afgeleverd zelfs met snij-instructie er bij!"
Pak van mijn hart
En weer zo'n mooie
Heel erg leuk, zo vrolijk en zo strak!
Prachtige taart geworden Jolan!
Toen je het vertelde had ik totaal geen idee wat ik van al die kleuren moest denken .......maar.....je hebt er weer een plaatje van gemaakt!!!!!!
Wat een gave taart! Supergoed bedacht en uitgevoerd!
Een supermooie vrolijke taart!!
Vind hem geweldig!
De strik is ook mooi rood geworden en lijkt wel fluweel!
prachtige taart.
Wauw wat een prachttaart! Sorry dat ik 'm nu pas zie!
Wat heb je de wensen goed uitgevoerd zeg en wat een gaaf ontwerp!
Ook ik verbaas me telkens over de catering, ik heb nog nooit het idee gehad dat ik met een proffesionele locatie te maken had... Vaak weten ze niet hoe en waar zo'n taart bewaard moet worden en van het opsnijden hebben ze al helemaal geen verstand . Ook kijken ze me altijd heel wazig aan als ik vertel dat hij is gestut en dat ze de stokjes er dus uit moeten halen.
Ja inderdaad... loslaten. Maar ik vind dat wel heel moeilijk als het ten kosten gaat van de mooie dag van het bruidspaar.
Anyway, deze is weer SUPER!!!
Groetjes, José
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke bruidstaart