Onderwerp: Mijn 3 taarten van afgelopen week
Ik had deze week een keertje druk, zowaar 3 taarten op bestelling. Dit doe ik niet zo vaak, al komen de mensen in mijn omgeving wel steeds met vragen of ik een taart wil bakken. Erg leuk!! Ik ben nog niet zo lang bezig, maar op deze taarten ben ik echt trots, al zijn hier en daar nog wel wat verbeter punten. Nou hier zijn ze:
Dit is een taart die ik samen met mijn vriendin heb gemaakt. Zij en haar zus (tweeling) vieren morgen hun 30ste verjaardag. We hebben samen de taart gemaakt en het was erg gezellig!

De volgende taart is een klein taartje met als opdracht tinky winky erop. Of te wel mijn eerste teletubbie. Het taartje is ook voor een bekende. De foto's zijn een beetje donker, het was al laat toen ik hem af had...

Deze taart heb ik gisteren gemaakt voor een collega. Haar dochter wordt 3 jaar. Het is de eerste keer dat ik Dora maak. Opdracht was een roze taart met Dora. Aangezien de dochter van mijn collega een pittig meisje is. Heb ik gekozen voor een pittige kleur roze. Ook deze foto's zijn wat donker, al was het iets minder laat als bij de teletubbie taart.

Jammer dat de knal kleur roze op de foto's niet goed uitkomt. Ik heb het marsepein met electric pink soft gekleurd van americolor.
Zo dit waren mijn taarten in een week tijd.