Re: Pink Stiletto & green flipflop
wauw ze zijn inderdaad geweldig en hele mooie kleuren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Pink Stiletto & green flipflop
wauw ze zijn inderdaad geweldig en hele mooie kleuren
Volgens mij kun jij zo aan de slag als schoenontwerpster! Hoe schud je ze toch iedere keer uit je mouw? Ik vind ook deze weer geweldig! 
super en dan die kleur van dat rose
echt een beauty
Jeetje Tirza, ik heb niks met die schoentjes (solly
) maar deze zijn geweldig!
Knap gemaakt!!
Gaaf 
gewoon.. GE-WEL-DIG
jemig! Wat een prachtige pump! 
wow te gek zeg!!!!!!!!!
Heel erg mooi!!
En die kleur van de flipflop is 
Wauw ik vind ze beide zeer mooi maar die slipper zou je zo aan je voet schuiven mocht je weten dat die van suiker is

hey meis,
hij is echt super...
Op de beurs had ik de schoen al gezien die jij samen met bien heb ontworpen. ik moet nog even geduld hebben zei ze!!!!
Als jullie een workshop gaan geven lijkt het me heel gezellie om er bij te zijn.
groetjes deborah
ow wat een gave exemplaren heb je weer gemaakt zeg!!! die slipper is helemaal net echt!!! ik vind het alleen niet echt een heren slipper met deze kleuren maar dat ben ik persoonlijk natuurlijk
hoop niet dat je dat erg vind dat ik het schrijf 
hoop niet dat je dat erg vind dat ik het schrijf
Ow nee hoor, kan wel wat hebben. Maar ben het ook wel met je eens. Vind het lastig om te zien hoe ik het met deze kleuren meer mannelijk kan maken, zonder dat het zo;n goedkope slipper of juist zo' n birckinstock wordt... lastig 
Super !!
De slipper lijkt net echt!
Supermooi!! 
In 1 woord: super!! 
Prachtig!!
Ennuhhh mag ik ook komen op je workshop
??? Maak jij echt al je pumps met behulp van de mal van SB??? Echt niets anders????
Wow..weer als gewoonlijk..PRACHTIG!!!
Prachtig!!
Ennuhhh mag ik ook komen op je workshop
??? Maak jij echt al je pumps met behulp van de mal van SB??? Echt niets anders????
ja ik gebruik alleen de hak-mal en de zool-vormer. de vorm van de zool en de bovenkant heb ik zelf met Bien ontworpen
en natuurlijk mag je ook komen! Als je ook lid wordt van mijn hyves, blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes!
jemig!! wat een geweldige schoen en slipper!!!
ziet er echt super uit!!
Ja.... je hebt je naam weer eer aan gedaan!!
Parchtige schoes en inderdaad zo netjes en strak 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Pink Stiletto & green flipflop