Onderwerp: weet iemand een leuke site
halloo, weet iemand een leuke site waar ik printjes van burberry of gucci of gewoon polkadots en ruitjes kan downloaden.
Heb namelijk een foodprinter en ik wil wat leuke prints
gr Miriam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » weet iemand een leuke site
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
halloo, weet iemand een leuke site waar ik printjes van burberry of gucci of gewoon polkadots en ruitjes kan downloaden.
Heb namelijk een foodprinter en ik wil wat leuke prints
gr Miriam
Hier vind je héél veel leuke printjes (bijna te veel om te kiezen )
http://www.colourlovers.com/
Ik heb deze site wel eens vaker voorbij zien komen en kijk dan ook en denk vervolgens : " hoe werkt dat dan" ? Kun je dat mij eens uitleggen want ik snap niet hoe je daar nou een groot printje ( A4 formaat ofzo ) van kunt maken........
euhm daar is laatst nog een topic over geweest al ik me goed herinner. Ik zal eens kijken of ik het vind
Ik heb deze site wel eens vaker voorbij zien komen en kijk dan ook en denk vervolgens : " hoe werkt dat dan" ? Kun je dat mij eens uitleggen want ik snap niet hoe je daar nou een groot printje ( A4 formaat ofzo ) van kunt maken........
Aan de rechterkant staat:
"Get this pattern image"
Daar selecteer je het formaat dat je wil hebben en dan kan je het patroon groot opslaan.
Ik hoop dat je dat bedoelde...
Steef , ik heb het even uitgeprobeerd en ja, ik snap het geloof ik . Maar kun je op deze site ook gericht zoeken ? B.v. naar Louis Vuitton of burberry? Ik zie zo op het eerste gezicht geen zoekmachine...
Gewoon een kwestie van 236 pagina's doorspitten dus?
( Had ik al gezegd dat ik niet zzo veel geduld heb..... )
Steef , ik heb het even uitgeprobeerd en ja, ik snap het geloof ik . Maar kun je op deze site ook gericht zoeken ? B.v. naar Louis Vuitton of burberry? Ik zie zo op het eerste gezicht geen zoekmachine...
http://www.colourlovers.com/patterns/search
Even op google kijken
monique63 schreef:Steef , ik heb het even uitgeprobeerd en ja, ik snap het geloof ik . Maar kun je op deze site ook gericht zoeken ? B.v. naar Louis Vuitton of burberry? Ik zie zo op het eerste gezicht geen zoekmachine...
Duh, het staat gewoon met dikke letters bovenaan de pagina ! Niet scherp van mij zeg ! Bedankt Marianne.
dank jullie wel Er is idd te veel om te kiezen...................
nou zodra ik weer een creatie af heb zal ik hem posten
dank jullie wel voor de hulp
gr miriam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » weet iemand een leuke site