Onderwerp: bestaat er een baby koekjes recept?
wie weet dat? Dus zonder suiker of zoetstof (eventueel wel met opvolgmelk) Vanaf een half jaar. Lijkt me gewoon leuk om zelf te bakken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bestaat er een baby koekjes recept?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie weet dat? Dus zonder suiker of zoetstof (eventueel wel met opvolgmelk) Vanaf een half jaar. Lijkt me gewoon leuk om zelf te bakken.
Gewoon es googlen! vind je heel wat.
hier iig eentje die ik gevonden heb, maar verder niet heb geprobeerd (dus als ze mislukken is het niet mijn schuld haha)
en vraag me niet wat 'solo'is.
babykoekjes vanaf 6 maand
ingrediënten:
* 60 ml opvolgmelk
* 50 gram zelfrijzend bakmeel
* 2 eetlepels rozijnen
* solo
bereiding
Was de rozijnen en laat ze uitlekken. Meng het meel door de opvolgmelk en voeg de rozijnen toe. Bak hiervan in een koekenpan met wat solo tot dikke ronde koekjes.
let op! deze koekjes zijn niet geschikt voor baby's met een glutenallergie.
voor kindjes met een koemelkallergie kan je de opvolgmelk vervangen door bv. NAN HA (of de melk die je doorgaans geeft)
Kan een kindje van 6 maanden al rozijnen wegkrijgen? Ik zou het er niet op wagen. Overigens zit er in kant en klare babykoekjes wel suiker hoor.
Kan een kindje van 6 maanden al rozijnen wegkrijgen? Ik zou het er niet op wagen. Overigens zit er in kant en klare babykoekjes wel suiker hoor.
nu zeg je wat... ik heb geen kinderen, ben alleen handig met google.
vergeet bovenstaande tip maar van mij
op site van Nestlebaby staat ook nog recept.
en ach, wat is er mis met een biscuitje :D
Solo is gewoon een merk van bakboter...
Meestal ken ik als Belg de helft van jullie producten niet, is nu es omgekeerd Had in m'n leven nog niet gehoord van monatoetjes en bebogeen...
Ik heb ooit wel eens recepten gezien voor koekjes waarbij borstvoeding werd gebruikt... Het bestaat dus wel... Even googlen misschien. Er bestaan ook recepten met opvolgmelk. Misschien staan die zelfs op de sites van de producenten?
Solo is gewoon een merk van bakboter...
![]()
Meestal ken ik als Belg de helft van jullie producten niet, is nu es omgekeerdHad in m'n leven nog niet gehoord van monatoetjes en bebogeen...
ik dacht: het moet vast Rolo zijn Nou, als m'n dochter op 'r moeder lijkt, lust die wel hoor!
Nou, ik heb 't alweer gezien: jullie zijn handiger met Google dan ik! Ik heb denk ik even een half uurtje zitten zoeken, maar ik kon er echt geen vinden! Rozijntjes heb ik nog niet aan 'r gegeven, maar ze heeft gisteren wel een halve perzik zo op zitten kluiven..... Het was net een Piranha om te zien! : lol:
Maar, ik ga jou koekjes zeker proberen Idelet!
en nee, met bicuitje is ook niks mis hoor, maar ik vind 't gewoon leuk om eens te proberen. (wat dat betreft ben ik net een peuter: ikke selluf doen!)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bestaat er een baby koekjes recept?