Re: Kleurrijke bruidstaart
Ben het met Koenie eens, deze is het commetaar wel weer waard zeg!
Ik vind hem echt prachtig, wat een mooie kleuren!!! Niet traditioneel maar toch echt een bruidstaart en superfeestelijk. Ze mogen blij zijn met jou!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke bruidstaart
Ben het met Koenie eens, deze is het commetaar wel weer waard zeg!
Ik vind hem echt prachtig, wat een mooie kleuren!!! Niet traditioneel maar toch echt een bruidstaart en superfeestelijk. Ze mogen blij zijn met jou!
Super geslaagde opdracht
Prachtig voorbeeld om te bewaren Heb hem dus ook ter inspi opgeslagen.
Weer een prachtige stapel.
Prachtig!!!
ik vind hem geweldig gemaakt.... goed gedaan!
Jeetje Jolanda, Deze is echt schitterend
Ik ben een grote fan van, hoe stijlvol en netjes jij de bruidstaarten maakt
Echt geweldig!
Ps: leuke site heb je zeg
Wat een prachtige taart! Heel fris, modern en stijlvol. Ik zou hem zo willen als bruidstaart.
Hij is fantastisch!!
En die bovenste plank, tja. Ik ging gisteren mijn taart naar de trouwlocatie brengen, was nog in 3 aparte delen. Zegt de kok, zet de doos daar maar neer, ik stapel dat zo wel effe op; Heb maar gezegd dat ik dat toch het liefste zelf deed
.
Wat een prachtige taart! Ik hou wel van die primaire kleuren.
En prachtige uitgevoerd, ik ben onder de indruk!
Moooooi weer!
Ik krijg altijd een mailtje als er iets is gewijzigd in jouw album en dan moet ik gelijk kijken, ik ben superfan!
Maarre, die citroenkwark. Doe je daar nog gelatine door of kan het gewoon, hup, in de taart? Ik wil graag nog een keer sinaasappelkwark van Almhof gaan gebruiken maar durf niet zo goed.
Schitterend!! Zoals op hyves al aangegeven klopt alles: het kleurgebruik, het ontwerp en de uitvoering ... 't is echt een prachtig geheel geworden. En die leuke strikken aan de zijkant maken 'm net een beetje speelser. Kortom .. helemaal top!
Wel herkenbaar trouwens dat er uren denkwerk ik zo'n geometrische taart zitten. Ik merk ook dat bij taarten die simpeler ogen, het concept erachter goed doordacht moet zijn. Anders is tie simpelweg niet in balans.
En die locaties ... daar blijf je je over verbazen. Gisteren kreeg ik ook weer van die vragende ogen. Ik moest een loodzware koffertaart een onregelmatig trapje optillen. Op een locatie in Wassenaar en dus met een attente gastheer, die de last wel even van me over wilde nemen. Waarop ik dus aangaf dat ik 'm liever zelf liet stuiteren dan dat ik erbij zou staan terwijl een ander dit zou doen. Dan zie je ze denken ... 't is maar taart hoor! Gelukkig mocht ik 'm uiteindelijk toch zelf op de plek van aansnijden neerzetten.
WOW!! Wat een geweldige, mooie en kleurrijke taart..vind hem echt prachtig
Het is een prachttaart! Wat een kleurenfeest En die rozetten, super!
Maar één woord: wauw!!!
Geweldig !
supergers! had jij vorige keer ook die retro taart gemaakt? met die snoepappels er op?
Lijkt wel een beetje in die stijl.
Heel mooi gemaakt
super en wat een mooie kleuren
Moooooi weer!
Ik krijg altijd een mailtje als er iets is gewijzigd in jouw album
en dan moet ik gelijk kijken, ik ben superfan!
Maarre, die citroenkwark. Doe je daar nog gelatine door of kan het gewoon, hup, in de taart? Ik wil graag nog een keer sinaasappelkwark van Almhof gaan gebruiken maar durf niet zo goed.
Dank je wel voor het compliment !
Ik gebruik de citroenkwarktaart van Mona en die gaat er (tussen een dijkje) zo op.
had jij vorige keer ook die retro taart gemaakt? met die snoepappels er op?
Lijkt wel een beetje in die stijl.
Nee, die is niet van mij (maar ben nu wel nieuwsgierig dus ga zoeken als ik de taart voor morgen af heb )
Ze mogen blij zijn met jou!
Bedankt voor alle lieve complimentjes!
Wat een geweldige taart weer!!! Je bent echt een grote inspiratiebron voor me!
Thanks
Ik gebruik de citroenkwarktaart van Mona en die gaat er (tussen een dijkje) zo op.
Ja die gebruik ik ook, lekker! Dat is echt 1 van mijn favorieten.
Maar ik wil een keer aan de echte kwark en dat zie ik dus een beetje misgaan.
Wauw mooi zeg , ik vind deze heel speciaal!!!!
oooooooohhh wat is die gaaaf !
mag ik hem opslaan als voorbeeld voor mijn dummy ?
Absoluut geslaagd heel kleurrijk en heel stijlvol moeilijk maar heel goed gedaan
Geweldige taart Jolanda!! Super die kleuren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke bruidstaart