Onderwerp: Witte klassieke bruidstaart.
Ik kan even geen rozen meer zien! Ben er over het algemeen wel tevreden over. Er zitten wel wat kleine foutjes in en de vanillefondant scheurt vreselijk snel bij de randen!
Groetjes Sharon.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte klassieke bruidstaart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kan even geen rozen meer zien! Ben er over het algemeen wel tevreden over. Er zitten wel wat kleine foutjes in en de vanillefondant scheurt vreselijk snel bij de randen!
Groetjes Sharon.
Heel mooi, echt zo'n jaren 50 taart!!
Wauw! Hij is prachtig.
Kan me voorstellen dat je even genoeg hebt van roosjes.
Heb je de fondant eens geprobeert 3 seconden in de magnetron? Dan kneedt hij beter door en scheurt hij misschien minder...
Heel mooi!
wat een romantische taart! erug mooi
Hoeveel rozen heb je moeten maken,het zijn er best veel als ik het zo kan bekijken,maar het resultaat ziet er superuit,mooi gedaan!
@Natasja.
Er zitten bijna 100 rozen op. Was het dus echt helemaal beu.
Als klap op de vuurpijl:
Mijn auto maakte een vreemd geluid en mijn broer (monteur) maakte even een testritje en zette hem daarna in zijn 1. Toen mijn man de auto wilde starten en ik achter in de auto zat met de taart op schoot... schoot de auto naar voren omdat wij hem altijd in zijn vrij zetten, en hij nu dus in de versnelling stond! Taart én ik dus richting de bijrijdersstoel!!! Even flink gevloekt en de schade bekeken.... Dus wederom wat rozen kunnen maken.
Heel mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte klassieke bruidstaart.