1 Laatst bewerkt door mamaricky (20-06-2010 07:46)

Onderwerp: [FEEDBACK] Pink cake box

Voor een oudcollega die gisteren is getrouwd, mocht ik de bruidstaart maken. Toen ze een foto zagen van het logo van The Pink Cake Box, waren ze meteen verkocht. Dus aan mij de eer om iets soortgelijks te maken...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HATIOV78.jpg

*D

edit: allemaal dubbel gevuld met champagnebc en verse aardbeien

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

2

Re: [FEEDBACK] Pink cake box

ik vind hem goed gelukt hoor!!!

geweldige taart! Super kleuren en mooie strik! I love PCB!!! :Y
Mijn tip is om de volgende keer de maten van de taart beter op elkaar af te stemmen, zodat ze dezelfde hoeveelheid cm verspringen naar mate de taart kleiner wordt.
En verder, vind ik het erg jammer van de achtergrond en de lichtval op de foto. Waarschijnlijk had je zelf geen andere keuze dan hier fotograferen, maar het leidt erg af van de taart. Misschioen dat je de achtergrond weg kunt halen op de computer?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Ik vind hem wel erg mooi geworden!
Ik vind inderdaad dat de bovenste een beetje veel verschilt. Qua hoogte en de doorsnee had iets kleiner gekund.

Dat kaartje is geweldig! heel leuk gemaakt

5

Ik had inderdaad weinig keuze voor wat betreft de plaats van fotograferen, als het aan de kok had gelezen had ik de taarten in de doos achter gelaten en had hij ze zelf gestapeld.  :/

Achteraf had ik inderdaad wat meer verschil tussen de bovenste 2 maten moeten laten. Volgende keer zal ik daar zeker meer rekening mee houden.

Het kaartje vond ik ook erg leuk. Het bruidspaar wilde de namen graag op de taart, maar tussen de stippen vond ik zo rommelig staan. Ik heb er even over gedacht om ze op de strik te zetten, maar dat vond ik teveel lijken op de linten van een rouwboeket. Dus dit vond ik een erg grappige oplossing.

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

6

Ik vind het juist wel geinig die twee haast dezelfde maten bovenop elkaar... heeft een beetje iets alice in wonderland achtigs :S kweenie waarom ik het daarmee vergelijk... maar goed;)

7

dat heb j eecht heel goed gedaan,een echt pink cake box stapel,toppie :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl